• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Anelaaa89
    Notalonee skrev 2023-08-05 14:53:22 följande:
    //

Äl+11 idag och äntligen blev det positivt 🥳
    Åhh stort stort grattis!! 🥳🥰
  • Anonym (Anonym)

Notalonee  Stort grattis!!!

• Anonym (Gulsäcken)

Styrkekramar till alla som kämpar! 

• Horisonten
    //

Stort grattis 🥰

Blir och vänta och ta test på måndag här känns som bättre alternativ. Men nyfiken är jag. Sambon är säker att de är något för detta kan jag inte inbilla mig mitt mående och allt. Men vi får la se
  • Ajn1993

Veckoindikator säger 1-2, men rfsu syns knappt. Bim var 4/8, så borde inte testet vara starkare nu? 🤔 det har sätt likadant ut i tre dagar. Hade äl peak för 18 dagar sedan, tempar dock inte så vet inte när ägget släppte.

Tar kommentarer bra som dåliga, har inga förhoppningar alls. Har både adenomyos och endometrios och skulle precis börja min fertilitetsutredning nu när jag fick mens, men så hände detta och ja det är helg så kan inte prata med kk heller.. så är det någon som vill tänka med mig så skriv! 🙂
  • Alvedon83
    Grattis!🤩
  • Notalonee
    Ajn1993 skrev 2023-08-05 16:14:22 följande:
    Veckoindikator säger 1-2, men rfsu syns knappt. Bim var 4/8, så borde inte testet vara starkare nu? 🤔 det har sätt likadant ut i tre dagar. Hade äl peak för 18 dagar sedan, tempar dock inte så vet inte när ägget släppte.

Tar kommentarer bra som dåliga, har inga förhoppningar alls. Har både adenomyos och endometrios och skulle precis börja min fertilitetsutredning nu när jag fick mens, men så hände detta och ja det är helg så kan inte prata med kk heller.. så är det någon som vill tänka med mig så skriv! 🙂
    Grattis! Rfsu brukar inte visa så starka streck för mig iaf. Testa med ett annat test av annat märke? 😁
  • Sanlin90

blödning i 3 dagar och tar inositol men i em blandas blodet med äggviteflytningar, ska jag prova äl test ikväll Kanske?
    vet inte om det är en mens eller en bortfallsblödning :/

Svar på tråden BIM Augusti 2023