BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Låt det gå en vecka minst :) när en har mens är det faktiskt äggviteflytningar de är blandat med så det är som det ska och troligen mens.
blödning i 3 dagar och tar inositol men i em blandas blodet med äggviteflytningar, ska jag prova äl test ikväll Kanske?
vet inte om det är en mens eller en bortfallsblödning :/
Låter såklart inte bra att det varit samma i tre dagar, det går inte att prata bort men de är bara att fortsätta prova och endera kommer testerna till slut gå upp och du bara haft en seg start eller så kommer ett tidigt missfall/kemisk graviditet håller tummarna ❤️
Ajn, hur känsliga är de där remsorna. Tänker att clearblues veckoindikator är ju väldigt känsliga. Samtidigt förstår jag din oro. Mitt missfall jag fick nu i juli , då visade clearblue och min monitor gravid. Men sedan blev vecko indikatorn aldrig starkare och 1v efter + sa min monitor "inte gravid". Men för din del om BIM var igår så finns det fortfarande hopp. Jag hade väntat 3 dagar till och sedan tagit ett nytt clearblue och hoppats på 2-3 veckor på den(att den klivit upp ett steg) ❤️❤️❤️
Åh förstår oron. Hade nog väntat några dagar och tagit ett nytt veckotest med clear blue och hoppats på 2-3 veckor. ❤️
Anonym - Välkommen hit, vad tråkigt med missfallet, hoppas ni plussar snart igen 🙏
notalone- grattis till plusset så kul !
jag Tog ett nytt ägglossningstest idag har mår så knasigt både igår och idag, äcklas inför mat och aa usch. från att ha varit väldigt negativt i början av veckan det översta testet till dagens som är det nedre.. vad är det som pågår? Ägglossning igen? inom en vecka, hade ju peak på ägglossningstest fredag den 28/7 och lördag morgon den 29/7? Teorier? På bilden är det int slika tydligt men de senare testet är väldigt mycket mörkare än det andra Irl..
tempr inte så kan ju inte bekräfta något heller 😵?💫 ångrsr så att jag inte tog med tempen hit ..
hur som helst var inne på apoteket häe ikväll och kunde inte låta bli o köp ett test, ett test som garanterat komme vara negativt men då kanske jag slipper Må såhär illa iaf, om det är inbillningssjuka 😆 väntar till morgonkiss imorgon bitti, bim - 6/7..
Jag brukar vanligtvis vara ganska sansad kring varje BIM och ha insikt i att jag inbillar mig många symtom. Ni vet, när man letar och känner efter i varje del av kroppen, man får ett hyperfokus och tror då att de vanliga premenstruella symtomen är graviditetstecken osv...
Men alltså denna gång! Jag känner mig nästan 99% säker på att jag är gravid. Jag känner mig SÅ konstig och det är SÅ mycket tokigt i kroppen som jag inte känt i någon annan cykel. Och symtomen är så extrema att det är inga "små förnimmelser" eller hittepå.
Det är denna ENORMA trötthet som plötsligt slog till för ett par-tre dagar sen och dessutom oerhört spända och onda bröst som bara blir värre för var dag. Idag fick jag plötsligt extrem avsmak för efterrätten på en restaurang och höll på att kräkas (aldrig någonsin hänt mig förut i livet och smaken var ju liksom god, jag fattar inte vad som hände?). Ikväll slog också bäckensmärta till 😔 Hade mycket problem med foglossning förra graviditeten och den har följt med mig alla dessa år men bara runt mens. Nu ikväll är den dock extremt mycket mer uttalad än tidigare och inskränker på mitt rörelsemönster.
ÄL+10. Vet inte hur tydligt man kan känna då, men något vajsing är det med kroppen helt klart. Munkpepparn kanske har gjort något kajko med hormonerna, men jag tror faktiskt det är att jag är gravid.
Ska bli spännande med test på måndag för att se om jag har rätt ☺️
ÄL+8 och ett liiiitet illamående har kickat in idag. Man känner liksom av det i halsen. Och molvärken fortsätter, lite annorlunda än vad jag brukar ha, det spänner lite.
Det var på ÄL+8 jag började känna lite illamående sist jag var gravid.
Gör allt i min makt att inte hoppas något, men det är svårt 😅
Kommer vänta till onsdag med att testa, jag har tidigare fått plus på ÄL+12, och då haft negativt dagen innan. Så håller ut ett tag till!
Ååå håller tummarna för alla som är så nära BIM!!
bilden på ägglossningstesten försvann såklart men
Här är den igen