• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • amiilee

Ni som varit gravida tidigare - har ni märkt något med flytningarna innan BIM? Är ÄL +8 och har börjat få krämiga vita flytningar. Brukar inte ha så mycket flytningar efter ÄL. 

I övrigt känner jag typ ingenting!! Förra månaden kände jag alla möjliga symtom - molvärk, lätt illamående etc men var helt neg fram till BIM+3. Börjar känna att det är mindre och mindre sannolikt att det blev något denna månad. BIM är på lör nästa vecka,

• Alvedon83
    amiilee skrev 2023-08-06 16:47:40 följande:

Ni som varit gravida tidigare - har ni märkt något med flytningarna innan BIM? Är ÄL +8 och har börjat få krämiga vita flytningar. Brukar inte ha så mycket flytningar efter ÄL. 

I övrigt känner jag typ ingenting!! Förra månaden kände jag alla möjliga symtom - molvärk, lätt illamående etc men var helt neg fram till BIM+3. Börjar känna att det är mindre och mindre sannolikt att det blev något denna månad. BIM är på lör nästa vecka,

Jag brukar alltid få flytningar 1-2 dagar innan mens. Hur det var när jag var gravid minns jag inte tyvärr.
  • Alvedon83
    Vinter01 skrev 2023-08-06 13:24:15 följande:

Alvedon83: enligt appen 21/7. Men hade mer känningar 1-2 dagar efter. Inte gjort ÄL tester :(

Prova testa imorgon igen👍
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-06 15:39:47 följande:

Tack snälla för du dela med dig 🥰sambon tyckte jag skulle testa med detta test nu ikväll men hur länge bör jag hålla mig då?? 

Jag skall ju testa imorgon ändå. Har ju 9 st test hemma varav 6 st test är testa tidiga. Eller skall jag ta CB digitala? De står från 7 dagar  på de andra testet. Vad tror ni?? 

Testa med den billigaste först😊
  • Sanlin90

Min mens håller på att ta slut och jag tänker att jag börjar med ältest om några dagar, hoppas jag får hänga med er här även att jag inte ens vet om jag kommer hinna få mens den här månaden haha, jag hoppas att jag får äl och tidigt av inositolen!

• Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-08-06 17:10:55 följande:

Min mens håller på att ta slut och jag tänker att jag börjar med ältest om några dagar, hoppas jag får hänga med er här även att jag inte ens vet om jag kommer hinna få mens den här månaden haha, jag hoppas att jag får äl och tidigt av inositolen!

Såklart du får hänga med😊 hoppas Inosotolen fungerar, verkar ju vara ett toppen tillskott!
  • Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-08-06 17:23:54 följande:
    Såklart du får hänga med😊 hoppas Inosotolen fungerar, verkar ju vara ett toppen tillskott!
    Tack Hjärta
    Jag hoppas så mycket på inositolen, cykeln som va nu tror jag jag sabbade själv, jag tror jag fick ägglossning men att det enda pillret med provera jag tog satte igång en mens tyvärr för tempen ökade DRASTISKT två dagar innan jag fick mens och sen bara kraschade!
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 16:44:30 följande:

kör på säger jag! Jag skulle hållit mig 3-4 timmar åtminstone och inte druckit något på ett tag. ;) MEN jag tog test äl+11 på kvällen efter jag hållit mig 2,5h och plussade senast, det som blev missfall. 

Åh spännande!! Jag skall försöka hålla motverkar 4 timmar. Drack kaffe och gick sen på toaletten och kissa. Så hållit mig snart i 1,45. Så bara kämpa ut lite till 🥰

täbkte ta de billigaste test och börja med idag. Håller er uppdaterade. 4 timmar har gått vid 30 men skall natta mina barn få så kanske blir att jag kan hålla mig 4,5 om de går
  • Syskonförsök

Tittar in vid 20;) går säkert bra 19:30 om de blir svårt att hålla hela vägen!

Horisonten skrev 2023-08-06 17:41:11 följande:
    Åh spännande!! Jag skall försöka hålla motverkar 4 timmar. Drack kaffe och gick sen på toaletten och kissa. Så hållit mig snart i 1,45. Så bara kämpa ut lite till 🥰

täbkte ta de billigaste test och börja med idag. Håller er uppdaterade. 4 timmar har gått vid 30 men skall natta mina barn få så kanske blir att jag kan hålla mig 4,5 om de går
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 17:55:27 följande:

Tittar in vid 20;) går säkert bra 19:30 om de blir svårt att hålla hela vägen!

Tack snälla. Håll tummarna be en bön eller vad som är du snäll 🥰så nervös🙈
Svar på tråden BIM Augusti 2023