BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Ni som varit gravida tidigare - har ni märkt något med flytningarna innan BIM? Är ÄL +8 och har börjat få krämiga vita flytningar. Brukar inte ha så mycket flytningar efter ÄL.
I övrigt känner jag typ ingenting!! Förra månaden kände jag alla möjliga symtom - molvärk, lätt illamående etc men var helt neg fram till BIM+3. Börjar känna att det är mindre och mindre sannolikt att det blev något denna månad. BIM är på lör nästa vecka,
Ni som varit gravida tidigare - har ni märkt något med flytningarna innan BIM? Är ÄL +8 och har börjat få krämiga vita flytningar. Brukar inte ha så mycket flytningar efter ÄL.
I övrigt känner jag typ ingenting!! Förra månaden kände jag alla möjliga symtom - molvärk, lätt illamående etc men var helt neg fram till BIM+3. Börjar känna att det är mindre och mindre sannolikt att det blev något denna månad. BIM är på lör nästa vecka,
Alvedon83: enligt appen 21/7. Men hade mer känningar 1-2 dagar efter. Inte gjort ÄL tester :(
Tack snälla för du dela med dig 🥰sambon tyckte jag skulle testa med detta test nu ikväll men hur länge bör jag hålla mig då??
Jag skall ju testa imorgon ändå. Har ju 9 st test hemma varav 6 st test är testa tidiga. Eller skall jag ta CB digitala? De står från 7 dagar på de andra testet. Vad tror ni??
Min mens håller på att ta slut och jag tänker att jag börjar med ältest om några dagar, hoppas jag får hänga med er här även att jag inte ens vet om jag kommer hinna få mens den här månaden haha, jag hoppas att jag får äl och tidigt av inositolen!
Min mens håller på att ta slut och jag tänker att jag börjar med ältest om några dagar, hoppas jag får hänga med er här även att jag inte ens vet om jag kommer hinna få mens den här månaden haha, jag hoppas att jag får äl och tidigt av inositolen!
kör på säger jag! Jag skulle hållit mig 3-4 timmar åtminstone och inte druckit något på ett tag. ;) MEN jag tog test äl+11 på kvällen efter jag hållit mig 2,5h och plussade senast, det som blev missfall.
Tittar in vid 20;) går säkert bra 19:30 om de blir svårt att hålla hela vägen!
Tittar in vid 20;) går säkert bra 19:30 om de blir svårt att hålla hela vägen!