• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Nomen123
    Horisonten skrev 2023-08-06 20:28:03 följande:
    Jo sambon tycker jag skall de men jag vet inte alls. Rädd och vill inte bli mer ledsen. Löjligt och tro de skulle lyckas så fort absolut. Men mest att jag fortfarande mår illa och allting. Sambon tycker jag mår för dåligt för inbillning men jag vet inte 
    Ja men då kan det ju absolut vara så att de är för tidigt.. 🙏 Förstår din känsla så mycket.
    Jag har inte ens en tanke på att testa mig, så jag inte tror att de kommer bli något här heller efter många månader med negativa test.. Hoppet finns, men inte riktigt tron ❤️
  • Anonym (1986)
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 20:34:16 följande:

Har det färg? Ser grått ut i bild? Är det grått är det definitivt spök och är det färg skulle jag ta ett test till imorgon med morgonurin och se om de kommer inom tid! :)

Det var absolut rosafärgat efter 25 minuter men nu är det grått efter en timma 🙈 självklart blir det fler tester, hR bara kvar 2 st 25 hcg-tester kvar så kanske behöver vänta 1-2  dagar innan det visar streck . är på bim -2 idag 
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 20:35:26 följande:

Jag har varit totalt skengravid flera gånger.. önskan gör så med en. Men det KAN vara något. Ta ett test imorgon bitti så vet du säkert för stunden. :)

Okej aldrig upplever sken gravid eller någon i min närhet så vet lite om de. Min sambo tycker de är alldeles för mycket för mår illa fortfarande trots negativt test och bröt ihop när dottern sa godnatt för inser hur mycket jag saknar henne när hon varit hos sin bio pappa och hur fantastisk hon är och så mycket känslor. Känner mig ju knäpp. Men blir test imorgon med morgon urin får vi se. 
  • Horisonten
    Nomen123 skrev 2023-08-06 20:39:23 följande:
    Ja men då kan det ju absolut vara så att de är för tidigt.. 🙏 Förstår din känsla så mycket.
    Jag har inte ens en tanke på att testa mig, så jag inte tror att de kommer bli något här heller efter många månader med negativa test.. Hoppet finns, men inte riktigt tron ❤️
    Jag hoppas men vågar inte. Precis så känns de men bara vänta och hoppas kan inte göra mer. Drar så mycket mer i underlivet just nu ikväll. 
  • Bodbod

@Nomen123
    Jag får alltid det direkt efter äl! På vilken dag efter äl är du? 

• Natalina1451

Vad segt att ni var flera med dåliga erfarenheter från abblotesten.. vet inte hur jag ska göra nu. har ju redan köpt hem dom 😵?💫 kanske kan skicka tillbaka o köp några andra, vilket testa tidigt test rekommenderar ni? 

• EJT
    Horistonten - Det kan ju fortfarande vara för tidigt så jag skulle inte helt avsäga graviditet. Men det är jättesvårt det där med graviditeten! Man hoppas och önskar så mycket, och så är premenstruella symtom väldigt likt graviditetssymtom, så det är lätt att det är just premenstruella symtom man noterar. Eller bara att hjärnan spelar en ett spratt och man får massa symtom för man så gärna önskar, jag vet inte! Men senast för några sidor sen skrev ju t.ex. jag att jag var 99% säker på att jag var gravid, men sen dagen efter kom mensen ???? Det händer oss alla... Man får svälja sin stolthet, försöka ha lite distans åt allt, visa förståelse för en själv att man väldigt gärna vill detta och sen köra igen tänker jag. 

Men, som sagt, avvakta i alla fall BIM och se vad som händer. 
  • Syskonförsök

Exakt så! bra skrivet! Och det kan variera hur mycket pms en har och hur det ter sig. En vanlig månad hade en inte noterat avvikelsen men när en försöker bli gravid står det ut som tusan. Jag har haft väldigt varierande med pms och blivit lurad just på det viset.

EJT skrev 2023-08-07 06:31:04 följande:
    Horistonten - Det kan ju fortfarande vara för tidigt så jag skulle inte helt avsäga graviditet. Men det är jättesvårt det där med graviditeten! Man hoppas och önskar så mycket, och så är premenstruella symtom väldigt likt graviditetssymtom, så det är lätt att det är just premenstruella symtom man noterar. Eller bara att hjärnan spelar en ett spratt och man får massa symtom för man så gärna önskar, jag vet inte! Men senast för några sidor sen skrev ju t.ex. jag att jag var 99% säker på att jag var gravid, men sen dagen efter kom mensen ???? Det händer oss alla... Man får svälja sin stolthet, försöka ha lite distans åt allt, visa förståelse för en själv att man väldigt gärna vill detta och sen köra igen tänker jag. 

Men, som sagt, avvakta i alla fall BIM och se vad som händer. 
Svar på tråden BIM Augusti 2023