BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Kawa isch vad obehaglig man kan bli!!
kag har ju inte haft ägglossning direkt sen hon kom 2020 utan får bara bortfallsblödningar men första mensen efter fick jag raseriutbrott för vi skulle äta fisk med min familj och jag skulle laga den men så ville dom ha något annat än det jag bestämt i fiskväg så jag va så arg att jag grät och fick panikångest sen dagen efter fick jag mens, va otroligt känslig då Men svårt att svara på om den blivit värre.
Syskonförsök det är nästan som man känner blåsorna växa eller nått!
Exakt så med blåso, gjort riktigt ont ibland med!! Så brukar jag aldrig ha.
Kawa isch vad obehaglig man kan bli!!
kag har ju inte haft ägglossning direkt sen hon kom 2020 utan får bara bortfallsblödningar men första mensen efter fick jag raseriutbrott för vi skulle äta fisk med min familj och jag skulle laga den men så ville dom ha något annat än det jag bestämt i fiskväg så jag va så arg att jag grät och fick panikångest sen dagen efter fick jag mens, va otroligt känslig då Men svårt att svara på om den blivit värre.
Syskonförsök det är nästan som man känner blåsorna växa eller nått!
Alla ni som skrivit om missfall, jag sitter ju i samma båt och är också även väldigt ledsen över att hört så mycket att en blir gravid snabbt igen efteråt och speciellt första tre månaderna.,, jag är på försök fyra nu efter missfallet.. och tog 11 försök att få till det plusset så hur lång tid ska det ta nu? :(
Fruffe : okej för det är ju vanligt att den inte visar maximal första månaden. Men andra månaden brukar den ju ha fattat. Fick du maximal förra månaden?
Åh spännande! håller tummarna för er!
Men testar du med de stickorna på kvällen? Man måste alltså inte hålla sig till morgonurin bara? :)
Okej Fruffe, ja för första månaden man använder den så brukar man inte få Maximal. Men jag har haft 3 cykler på rad med maximal , varav förra blev jag gravid Men det slutade med missfall och nu cykeln efter så får jag bara hög, trots att jag är helt 100 på att min ägglossning var igår.
Syskonförsök: Härligt!!