• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Syskonförsök

Japp! absolut 🥰

Alvedon83 skrev 2023-08-08 06:20:30 följande:

Nu ser det väl ändå ut som att jag har haft äl? 

• Syskonförsök

Ser tyvärr ingenting. :/

Horisonten skrev 2023-08-08 06:31:28 följande:
    Är det någon som ser någo?? är ju troligtvis på Äl+10 och bim-5 idag. Både jag och sambon tycker vi ser något svagt svagt svagt. Så kanske bara tidigt och testa. Vad säger ni??
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-08 07:16:41 följande:

Ser tyvärr ingenting. :/

Syres inte så bra på bilden ser jag och sambon säger att jag tagit i fel vinkel men bara vänta och se. Så länge mensen inte kommer så. Mår fortfarande ganska illa och känner av mina fogar och brösten mm. Så bara vänta och se. 
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-08 07:15:54 följande:

Japp! absolut 🥰

Så glad jag bli! Har varit orolig att amningen och min ålder gjort att äl försvunnit😊
  • Syskonförsök

Håller tummarna att de tar sig🥰

Alvedon83 skrev 2023-08-08 07:30:03 följande:
    Så glad jag bli! Har varit orolig att amningen och min ålder gjort att äl försvunnit😊
  • Anonym (Anonym)

Horisonten: ser tyvärr inget jag heller.  Men kan ju vara för tidigt

• Anonym (Anonym)

Helt övertygad om att jag hade ägglossning i söndags morse. Nu är mitt ägglossnings test ännu blekare. 

• Natalina1451
    Fruffe skrev 2023-08-08 01:37:08 följande:

vill bara förtydliga att många av mina emojis blir till frågetecken.. haha!  så ni vet! 

Det är samma för mig .. eller så blir det stjärnor och andra konstiga emojis 😆
  • Horisonten
    Anonym (Anonym) skrev 2023-08-08 08:35:44 följande:

Horisonten: ser tyvärr inget jag heller.  Men kan ju vara för tidigt

Nej syns inte på bilden tyvärr. Men så länge mensen är borta hoppas jag. Fortfarande illamående och ömma/stickande bröst. Samt lite lätt molande värk. Men framförallt känner jag av mina fogar vilket jag inte gjort på 4 år!! Sonen är 5 och hade sådana problem med fogarna med honom. Gick ju med kryckor från v 12. Så frågan är om jag kan känna av redan och om de kan vara tecken?? De kan jag ju inte inbilla mig. 

hjälp mig hålla fingrarna i styr från test till torsdag. Haha. Är ju bara bim-5 idag troligtvis. Vet ju inte exakt eftersom jag inte haft så många cyklar sen spiralen. Men vanligast om man testar tidigt är inte de positivt runt bim-2/3 då? Erfarenheter. Vet att jag fick tidigt med dottern för mig de var bim-3/4

• Natalina1451

Okej tjejer! 

testade med abblo nu med morgonurin (när maken kunde ta en paus från jobb) 

vad tror ni är det spök eller inte? 

vi kollade efter 12 minuter (det stod mellan 10-15 efter 20 ska man inte avläsa. Tycker båda att det är ljust rosa men syns Inte lika tydligt på bilderna färg. bestämt oss för att det är negativt men ska testa med det andra på torsdag och håller tummarna att det är starkare. 
    Första bilden är i dagsljus andra bilden i badrummet som inte har något fönster. 

Svar på tråden BIM Augusti 2023