BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Är de någon är vara djur reagerat tidigt på att ni varit gravida eller så??
har en katt och hon brukar vara mysig och nära. kan ligga i knät ibland liksom och så hanska mysig. Men hon är extrem på mig nu!!! Låter mig inte alls va även om jag lyfter undan för att dricka kaffe eller så. Även sambon reagerar och säger att hon är extrem på mig!! Bara funderar om någon märkt så.
vet ju att hundar kan bli beskyddande kring barnvagnen och spjälsängen. Men just såhär innan mm
Är de någon är vara djur reagerat tidigt på att ni varit gravida eller så??
har en katt och hon brukar vara mysig och nära. kan ligga i knät ibland liksom och så hanska mysig. Men hon är extrem på mig nu!!! Låter mig inte alls va även om jag lyfter undan för att dricka kaffe eller så. Även sambon reagerar och säger att hon är extrem på mig!! Bara funderar om någon märkt så.
vet ju att hundar kan bli beskyddande kring barnvagnen och spjälsängen. Men just såhär innan mm
Grattis alla plus!!! Såå avis <333
och Horisonten o Syskonförsök, jag testar också en vecka innan bim o jag har inte ens symptom ... hehe
Funderar även på om jag borde gå ner i vikt innan jag blir gravid egentligen. Tänker också att det är övervikten som
gör att det tar längre tid att bli gravid, även om det inte behöver vara så såklart :( men man hittar som vanligt olika sätt att klandra sig själv på.
Med det sagt, @sanlin90, så tycker jag som ovan talare att du inte ska "stoppa" livet. Händer det så händer det, lika bra att göra operationen senare :)
Tog test nu på morgonen igen?ett Digitalt ultratidigt men inte gravid?🥲🥲måste vara inbillning eller skenfrukts då..
Tog test nu på morgonen igen?ett Digitalt ultratidigt men inte gravid?🥲🥲måste vara inbillning eller skenfrukts då..