BIM Augusti 2023
Håller tummarna här också 😍🙏
Har BIM om ca 11 dagar., är på ÄL +4 idag..
Hur tidigt har ni känt något? 🙂
Håller tummarna här också 😍🙏
Har BIM om ca 11 dagar., är på ÄL +4 idag..
Hur tidigt har ni känt något? 🙂
Sambon tycker jag skall ta digitalt imorgon. Jag känner mig bara så dum?🥲🥲
Någon som känt av molande värk samt ont i magen efter ägglossning?
Nu undrar jag om det inte börjar hända grejer, blir dock osäker pga ägglossningstesten.
Jag använder CB med dubbelindikator och fick blinkande gubbe i söndags och den håller i sig än idag. Jag missade ju ägglossningen förra cykeln och fick då aldrig fast gubbe. Därför fick jag för mig att börja med en ny avläsare denna gång men ser nu att ni är flera som skrivit att man inte brukar få fast gubbe första gången, var det så dumt av mig att byta avläsare inför denna runda? Jag har kompletterat med RFSU-stickor som jag testar med på kvällen och dessa är negativa än så länge.
Igår kväll fick jag dock ?äggviteflytningar? och imorse droppade min temp något, kan det vara ägglossningen som är på gång? Hur strax tror vi det är dags i sådana fall? Vi har legat de senaste tre dagarna, men blir lite stressad över idag då vi inte kommer kunna ligga förrän sent ikväll. Tänk om ägglossningen sker just nu, finns det risk att vi missar då om vi väntar tills ikväll? 😮
Test från idag och temp :) Jag har alltså oregelbunden cykel så man kan inte lita på prognos för ägglossningsdagen i NC helt.
Horisonten: du ska inte ringa gyn och be om ett Ultraljud om du mår som du gör, det är ju inte helt otippat att du får komma in om du beskriver det du beskriver här.. Så kanske du får lugnat dina tankar och funderingar lite.. Då vet du ju sen 🙂
Anonym (T):
Tog bort den högre tempen på CD 12 och då ändrades ju grafen lite.. Såklart..
Tror också att jag absolut hade ägglossning CD 14
Är det bara jag som inte alltid kan svara direkt i tråden där någon skrivit till en? För mig funkar de typ varannan gång, annars måste jag svara såhär . 🤔
Tror du ligger nån dag före mig! Eller så är vi kanske på samma, är ganska säker på att min ägglossning var i onsdags men beroende på när exakt den sker i förhållande till sekret och livmodetapp så kan det ha varit närmare torsdag också.
iallfall, vad är dina tankar om molvärken? Skulle det vara om ägget fäster just då? Nyfiken eftersom jag är ungefär på samma dag tiden går så sakta
Äl+10 och negativt testa tidigt så det blir nog inget denna gång heller.. Nästa steg är nu att spola äggledaren, lite nervös men hoppas på gott resultat. Håller tummarna för er som väntar in bim
Samma här 😅 Har även BIM imorgon (möjligtvis tisdag) då jag har kort lutealfas.. Vet inte vad som skulle göra mig minst besviken: riskera att få negativt eller bara se om mensen dyker upp 😂
Nej, får se hur jag gör. Imorgon ska jag upp extremt tidigt så blir test tidigast tisdag om inte mensen dykt upp. Men ska nog försöka hålla mig till onsdag ändå.. 😅 Så svårt!
När jag blev gravid (slutade i MA) i april/maj hade jag och sambon haft sex en gång på hela månaden.. och det tog sig. Så nu när jag haft MA och en mens emellan vågar jag knappt hoppas på att det ska gå lika lätt igen även om vi haft sex betydligt mer 😅
Hej
hoppar in här. Är på Bim plus 6 idag.
ingen mens syns till. Är rädd att testa mig då jag alltid får negativa tester. Har 4 barn sedan innan. Har nu en ny man och vi vill försöka få ett gemensamt barn. Men det verkar aldrig vilja hända för oss. Jag känner mig väldigt trött orkeslös hade ont i brösten i helgen och höll på somna på jobbet. Känner mig svälld som en ballong om magen. Har noll hunger känsla. Är så rädd att ständigt få dessa negativa test. Brukar aldrig vara såhär mycket sen.