• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Alvedon83
    Vinter01 skrev 2023-08-06 13:02:22 följande:

Hej.

hoppas det är okej att jag hoppar in här. Skrev inte upp mig på listan denna månad men nu är jag så förvirrad.

jag hade BIM 4/8. Använder en app och mensen kommer alltid exakt den dagen som förväntas. Ännu har inte mensen kommit men jag fick en pytteliten blod klump (röd, färskt) på BIM dagen och sen ingenting sedan dess.

Jag har testat med RFSU ?testa ofta? test och negativt..

vad kan detta vara, ett tidigt missfall? Har lite molvärk långt ner från och till men inget jätteont. 

Om det var en nidblödning så skulle väl testet vara positivt?

hoppas någon vill dela sin kunskap eller erfarenhet🙏🏻

Vet du när du hade ägglossning?
  • Vinter01

Alvedon83: enligt appen 21/7. Men hade mer känningar 1-2 dagar efter. Inte gjort ÄL tester :(

• EJT

Nä, tacka fan, det var mensen som kom idag! Ingen graviditet med andra ord...  

Men lutealfasen blev 10 dagar istället för 8 dagar. Alltid nåt! Får satsa till nästa cykel ☺️

• Syskonförsök

De är 10 :) 

Horisonten skrev 2023-08-06 11:56:42 följande:
    //Okej för jag har båda. Jag tänkte nog testa med detta imorgon. Har 2 eller 3 sådana test. Vad tror du? Är de från 10 eller 25?? Så dålig koll. 
  • Syskonförsök

NEEEJ. skulle inte ens testat med dem alls. fått tydligt spök varje gång . 

Natalina1451 skrev 2023-08-06 12:36:15 följande:

Beställde dom här från Abblo, är det någon som har erfarenhet? Det står att de kan detektera från 5 det måste ju vara det lägsta som finns på marknaden? Har några från RFSU hemma också och 2 från clearblue med veckoindikator, hur ska man lägga upp testandet?  

• Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 13:52:26 följande:

De är 10 :) 

Okej tack så mycket 🥰de borde ge utslag imorgon då?? De som gör mig nervös med digital är att de syns ju inte på samma sätt om de är svagt. Så frågan är bör man ta 2 st olika test imorgon??
  • Syskonförsök

Alla test som kunnat ses med blotta ögat har jag fått bekräftat med digitalt :) så finns det ett streck så blir det digitala gravid även med ynkligaste strecket någonsin :) och ja, i De flesta fall syns det imorgon men skulle annars mensen inte dyka upp om de är negativt imorgon så har du ju fler att testa med ;) jag fick tydligt streck äl+10 med dottern att de tog på digitalt med veckor. senast jag var gravid och det blev missfall var dock strecket svagt äl+12 men fullt synligt och digitalt 10 test tog det :)

Horisonten skrev 2023-08-06 14:57:28 följande:
    Okej tack så mycket 🥰de borde ge utslag imorgon då?? De som gör mig nervös med digital är att de syns ju inte på samma sätt om de är svagt. Så frågan är bör man ta 2 st olika test imorgon??
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 15:04:45 följande:

Alla test som kunnat ses med blotta ögat har jag fått bekräftat med digitalt :) så finns det ett streck så blir det digitala gravid även med ynkligaste strecket någonsin :) och ja, i De flesta fall syns det imorgon men skulle annars mensen inte dyka upp om de är negativt imorgon så har du ju fler att testa med ;) jag fick tydligt streck äl+10 med dottern att de tog på digitalt med veckor. senast jag var gravid och det blev missfall var dock strecket svagt äl+12 men fullt synligt och digitalt 10 test tog det :)

Tack snälla för du dela med dig 🥰sambon tyckte jag skulle testa med detta test nu ikväll men hur länge bör jag hålla mig då?? 

Jag skall ju testa imorgon ändå. Har ju 9 st test hemma varav 6 st test är testa tidiga. Eller skall jag ta CB digitala? De står från 7 dagar  på de andra testet. Vad tror ni?? 

• Anonym (T)
    Horisonten skrev 2023-08-06 15:39:47 följande:

Tack snälla för du dela med dig 🥰sambon tyckte jag skulle testa med detta test nu ikväll men hur länge bör jag hålla mig då?? 

Jag skall ju testa imorgon ändå. Har ju 9 st test hemma varav 6 st test är testa tidiga. Eller skall jag ta CB digitala? De står från 7 dagar  på de andra testet. Vad tror ni?? 

Vet att det är svårt men jag skulle inte testa på kvällsurin före BIM. Sysselsätt dig med något annat och vänta till imorn ❤️
  • Syskonförsök

kör på säger jag! Jag skulle hållit mig 3-4 timmar åtminstone och inte druckit något på ett tag. ;) MEN jag tog test äl+11 på kvällen efter jag hållit mig 2,5h och plussade senast, det som blev missfall. 

Horisonten skrev 2023-08-06 15:39:47 följande:

Svar på tråden BIM Augusti 2023