Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

BIM Augusti 2023

Hej jag hoppar in här, hoppas att det är okej. Vi planerar nr5. Fick missfall 20 juli. Min fertilitetsmonitor från clearblue har sagt att "hög" i 5 dagar nu. Så maximal är nog runt hörnet. Jag brukar dock ha ÄL på dag 12 och är nu på dag 15 pga missfallet har det blivit lite stört. Så vet inte riktigt när jag har BIM ännu 🥰

• Anonym (Anonym)

Horisonten.  Jag hade också väntat till måndag  🥰🥰

• Anonym (Anonym)

Notalonee  Stort grattis!!!

• Anonym (Anonym)

Ajn, hur känsliga är de där remsorna. Tänker att clearblues veckoindikator är ju väldigt känsliga. Samtidigt förstår jag din oro. Mitt missfall jag fick nu i juli , då visade clearblue och min monitor gravid. Men sedan blev vecko indikatorn aldrig starkare och 1v efter + sa min monitor "inte gravid". Men för din del om BIM var igår så finns det fortfarande hopp. Jag hade väntat 3 dagar till och sedan tagit ett nytt clearblue och hoppats på 2-3 veckor på den(att den klivit upp ett steg) ❤️❤️❤️

• Anonym (Anonym)

Ååå håller tummarna för alla som är så nära BIM!!

• Anonym (Anonym)

Åååå håller tummarna för alla som är så nära BIM!!!

Natalina1451 ägglossningatest kan reagera/visa resultat även på graviditet. 

• Anonym (Anonym)

Jag har verkligen ägglossnings symptom idag. Äggviteflytningar, "halkbana" när man torkar sig, smärta i tjejmagen och svullen. Dag16 (brukar ha äl på dag 12, men pga missfallet har det nog flyttat sig). 

Men min monitor säger "hög" trots att den tidigare månader har sagt maximal, men ägglossningstestet ser typ lika starkt ut. Ägglossning eller inte, vad tror vi?

• Anonym (Anonym)

Horisonten: kan vara för tidigt. Jag tror också på is i magen. Vänta några dagar ❤️

• Anonym (Anonym)

Min monitor säger fortfarande "hög" trots att jag igår hade flera symptom och idag har tempen gått upp till 37.2. Testen ser ganska otydliga ur. Men har det hänt någon annan,  har clearblues advanced fertilitetsmonitor.  

Längst upp gårdagens, mitten från 5 i morse och längst ner nu från 9. ...

• Anonym (Anonym)

Vinter01. Med min son var jag låghormonare, gick BIM +11 innan jag fick ett positivt gravtest. 

Svar på tråden BIM Augusti 2023