• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Syskonförsök

förra cykeln kom den cd13 istället för tidigare cd 23-28. 

denna cykel har den inte kommit än och är cd 13 idsg men den känns att de är på väg!  Jag började testa cd10 denna gång :)

Sanlin90 skrev 2023-08-04 09:10:44 följande:

Syskonförsök hur mycket tidigare har din ägglossning komit av inositol? (Även ni sndra som provat det??) jag har typ 3 digitala cb äl test kvar och massor billiga stickor så tänker jag använder cb sen när stickorna ökar men vet inte när jag ska börja testa, hoppas iaf att jag kanske hinner en augusti ägglossning till :)

• Riode
    Alvedon83 skrev 2023-08-04 09:00:22 följande:
    Tråkigt med mens😓
    Kände faktiskt inte så ändå, speciellt inte när den kom så smärtfritt och jag tänker att jag haft en bra cykel! 😊
  • SF123

Jag testade 1 dag tidigt för jag kunde inte hålla mig.  
    Är det vanligt att det kan vara spöksträck på dessa? 

Är inte ett super tydlig sträck men visst är det där.😱

• Anonym (T)
    Alvedon83 skrev 2023-08-04 08:33:56 följande:
    //

Tror ni det kan ha varit äl igår?
    Jag skulle inte sagt det baserat på bara den kurvan. Vet inte exakt hur tempdrop påverkar kurvan jmf med basaltemp på morgonen men du ska ju ha en ökning på ca 0,2-0,5 grader efter ÄL och dagens temp ser ut att ligga i paritet med de andra.
  • Syskonförsök

Solklart positivt! Hur många dagar efter ägglossning är du? Grattis!!

SF123 skrev 2023-08-04 09:59:44 följande:

• Syskonförsök

Håller med ! Alvedon83, du ser inte ut att ha haft äl än! 

Anonym (T) skrev 2023-08-04 10:05:07 följande:
    Jag skulle inte sagt det baserat på bara den kurvan. Vet inte exakt hur tempdrop påverkar kurvan jmf med basaltemp på morgonen men du ska ju ha en ökning på ca 0,2-0,5 grader efter ÄL och dagens temp ser ut att ligga i paritet med de andra.
  • Horisonten

Tycker de är tydligt streck stort grattis🥰
  • Natalina1451
    Horisonten skrev 2023-08-03 19:33:53 följande:
    Tack för du sa om medicinen får la se hur det blir. Åh jag förstår. Då kanske de inte är konstigt att jag redan nu mår dåligt så?? Har illamående ifrån idag,lätt molande värk i magen och väldigt ont långt ner i ryggen men kan vara sambons säng också. Men upplever mer ont i dag än tidigare 1,5 veckan. Sen ömma bröst och trött. Sov 2 timmar förut och ändå så trött. Vill inte testa för tidigt och bli ledsen och besviken men som de kliar i fingrarna. Lovat egentligen hålla mig till tisdag ju. Hur mår du nu känner av något??

Jag har nu på morgonen den där äckelkänslan gentemot min frukost, lätt illamående och du vet bara känner att jag absolut inte vill stopp något i munnen. 

men jag drack Kanske en flaska bubbel under dagen igår, från 13-22 så kanske är det, svårt o veta.. jag blir lätt bakis men brukar vara huvudvärk som är de framträdande symptomet då och har ingen huvudvärk idag.

Jag och maken har bestämt att vi ska testa tsm den 13/8 men vi får se om vi kanske testar Tidigare. Blir inge mer bubbel fram till mens iaf för säkerhetsskull. 

• Horisonten

Idag mår jag ganska illa. Skulle dricka en juice som jag brukar dricka och gillar. Drack den häromdagen nu mår jag svin illa av den  Kan väl ändå inte inbilla mig?? Kan man inbilla sig så mycket symptom??

• Alvedon83

Grattis!🤩
Svar på tråden BIM Augusti 2023