BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
förra cykeln kom den cd13 istället för tidigare cd 23-28.
denna cykel har den inte kommit än och är cd 13 idsg men den känns att de är på väg! Jag började testa cd10 denna gång :)
Syskonförsök hur mycket tidigare har din ägglossning komit av inositol? (Även ni sndra som provat det??) jag har typ 3 digitala cb äl test kvar och massor billiga stickor så tänker jag använder cb sen när stickorna ökar men vet inte när jag ska börja testa, hoppas iaf att jag kanske hinner en augusti ägglossning till :)
Jag testade 1 dag tidigt för jag kunde inte hålla mig.
Är det vanligt att det kan vara spöksträck på dessa?
Är inte ett super tydlig sträck men visst är det där.😱
Solklart positivt! Hur många dagar efter ägglossning är du? Grattis!!
Håller med ! Alvedon83, du ser inte ut att ha haft äl än!
Jag har nu på morgonen den där äckelkänslan gentemot min frukost, lätt illamående och du vet bara känner att jag absolut inte vill stopp något i munnen.
men jag drack Kanske en flaska bubbel under dagen igår, från 13-22 så kanske är det, svårt o veta.. jag blir lätt bakis men brukar vara huvudvärk som är de framträdande symptomet då och har ingen huvudvärk idag.
Jag och maken har bestämt att vi ska testa tsm den 13/8 men vi får se om vi kanske testar Tidigare. Blir inge mer bubbel fram till mens iaf för säkerhetsskull.
Idag mår jag ganska illa. Skulle dricka en juice som jag brukar dricka och gillar. Drack den häromdagen nu mår jag svin illa av den Kan väl ändå inte inbilla mig?? Kan man inbilla sig så mycket symptom??