Inlägg från: Barbrastreisand |Visa alla inlägg
  • Barbrastreisand

BIM Augusti 2023

Hoppar in här med då min mens kom igår. Jag har tappat räkningen på hur många försök det är nu efter att ett år har passerat. Det blir ett till försök innan spolning av mig äggledare.

31/7-6/8 Sally101 - 1:a barnet, 2:a försöket1
    /8 Janbo - 1:a barnet, 3:e försöket1
    /8 Lavendel94 - 1:a barnet, 3:e försöket
    2/8 BeeHappy - 2:a barnet, 1:a försöket
    2/8 AloeVvera - 2:a barnet, 1:a försöket
    4/8 Riode - 1:a barnet, 1:a försöket
    4/8 Nidje - 2:a barnet, 3:e försöket
    5/8 SF123 - 2:a barnet, 1:a försöket
    7/8 Summer13 - 3:e barnet
    8/8 Pälsboll - 1:a barnet, 3:e försöket
    9/8 Potatisbulle - 1:a barnet, 8:e försöket
    12/8 Lulu1987 - 1:a barnet, 8:e försöket
    12/8 Macbookpro - 1:a barnet, 3:e försöket 12/8 natalina1451 - 4:e barnet, 1:a försöket
    13/8 Horisonten - 4:e barnet, 1:a försöket
    13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
    17/8 Alvedon83 - 7:e försöket efter MF
    19/8 Fruffe - 2:a barnet, 4:e försöket
    20/8 Bodbod - 1:a barnet, 5:e försöket
    20/8 Syskonförsök, 2:a barnet, försök 4 efter MF
    20/8 ggi123 - 1:a barnet, 12:e försöket
    21/8 Jaydess lover - 2:a barnet, 2:a försöket
    22/8 Ranin - 1:a barnet, 3:e försöket
    22/8 Barbrastreisand - 2a barnet, 12+ försöket
    23/8 Anna4732 - 2:a barnet, 2:a försöket
    25/8 Condii - 1:a barnet, 2:a försöket

• Barbrastreisand

Jag passar på och frågar även i denna tråd: VAD GJORDE NI ANNORLUNDA DÅ NI PLUSSADE?
    (Ett litet desperat försök skadar aldrig, trots att jag vet att det egentligen inte spelar roll;))

Här är lite saker jag funderar på att göra annorlunda:
    1. Då jag slarvat att ta olika vitaminer och folsyra så köpte jag "gravid multivitamin" . Så blir det en tablett att hålla koll på.
    2. C-vitamin brustabletter 
    3. Jag funderar även på att börja tempa åtminstone dagarna innan/efter äl för att se om äl kan bekräftas, blir annars stressad av att tempa. 
    4. B-vitaminboost i Lutealfasen.
    5. Ligga med benen uppe i vädret efter sex haha

• Barbrastreisand

Nu börjar min ägglossning närma sig! Blir nog någon dag tidigare, började testa idag och det var rätt så starkt. Så antingen blir det positivt imorgon eller så missade jag peaken precis. Någon mer med äl i dagarna?

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-08-04 22:44:18 följande:

Jag har också ägglossning snart 🥰

Åh så kul, våra cyklar verkar synka ofta. Nu får vi se till att det blir ett plus för oss båda!
  • Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-08-12 08:50:06 följande:

Jag vill också hålla så länge jag kan MEN har samtidigt en resa bokad till Grekland och bim är samma dag vid reser😂 vill inte riktigt bli ledsen om mensen kommer då så vill samtidigt testa innan och hunnit skaka av mig det och fokusera på resan i så fall?! Så vet inte hur jag ska göra 😂

Haha samma för mig! Vi reser utomlands dagen innan/på dagen när BIM är.. så blir att testa innan 😂
  • Barbrastreisand
    Anonym (Lo) skrev 2023-08-14 16:53:06 följande:
    Jag tror att jag har plussat. Men känner mig osäker ändå. Blått streck som började synas vid 3 minuter sedan syntes tydligt vid 4 minuter och blev bar tydligare. Är de spök eller plussat?
    Jag litar inte riktigt på dessa test :/ fick ett spök förra gången, vet inte om det syns på bilden jag lägger in här 
  • Barbrastreisand

Äl+10 och negativt testa tidigt så det blir nog inget denna gång heller.. Nästa steg är nu att spola äggledaren, lite nervös men hoppas på gott resultat. Håller tummarna för er som väntar in bim{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BIM Augusti 2023