• Fruffe

BIM Augusti 2023

Hoppar in här, mensen kom idag så nu är det bara att ställa om på nytt försök, hoppas se mycket plus i tråden 😊 

31/7-6/8 Sally101 - 2a försöket, 1a barnet
    1/8 - Janbo - tredje försöket, första barnet
    2/8 - BeeHappy - första försöket med barn 2
    2/8 - AloeVvera - första försöket, andra barnet
    4/8 - Riode - första barnet, första försöket
    4/8 - Nidje - andra barnet, tredje försöket 
    7/8 - Summer13 - tredje barnet
    7/8 - Lavendel94 - första barnet, 3:e försöket 
    8/8 - Pälsboll - första barnet, 3e försöket
    9/8 - Potatisbulle - första barnet, 8:e försöket
    12/8 - Lulu1987 - första barnet, 8:e försöket
    12/8 - Macbookpro - första barnet, 3e försöket 
    12/8 - natalina1451 - fjärde barnet, första riktiga försöket
    13/8 - Horisonten-fjärde barnet, första försöket
    13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
    17/8 Alvedon83, sjunde försöket efter MF
    19/8 Fruffe, andra barnet, fjärde försöket 
    20/8 Bodbod - första barnet, 5e försöket 
    20/8 ggi123 - första barnet, 12e försöket
    21/8 Jaydess lover- andra barnet, 2:a försöket
  • Fruffe

Hej på er! 

jag har haft lite problem med sen ägglossning, så har denna månaden provat med inositol och har fått hög redan på dag 7 enligt digital ägglossningstest 😍 så kan verkligen rekommendera om någon haft samma problem som jag. Kör även c vitamin och en multivitamin varje dag. förra månaden fick jag inte hög förrän dag 16 och inget helt positivt test, så blev så jäkla glad att det verkar komma tidigare ägglossning denna månaden! bara ett litet tips 💖 

• Fruffe
    Horisonten skrev 2023-07-28 13:11:44 följande:

Vad tror och säger ni? Översatt testet på bilden är ifrån igår och undre nyss. 

Ser ingen bild
  • Fruffe
    Sanlin90 skrev 2023-08-02 05:57:42 följande:

Jag beställde en apple warch 8 igår som ska kunna mäta basaltempen, dels för den funktionen och dels för att peppa igång mig att träna!

Ååh jag går i samma tankar. 

så smart när man har den på hela tiden plus att den mäter temp. Är det någon annan som kör Apple Watch 8 och kan ge lite omdöme? 😍

• Fruffe
    Barbrastreisand skrev 2023-08-04 21:49:46 följande:

Nu börjar min ägglossning närma sig! Blir nog någon dag tidigare, började testa idag och det var rätt så starkt. Så antingen blir det positivt imorgon eller så missade jag peaken precis. Någon mer med äl i dagarna?

Har också ägglossning vilken dag som helst, gissar på imorgon. 😍
  • Fruffe

Hur funkar det med digitala test? Kan man kolla på strecken ändå eller ska man inte göra det? 

det känns som jag ha ägglossning men har fortfarande bara hög på ägglossningstest (Kör monitor clearblue). hade ÄL flygningar igår, tappen känns mjuk och öppen och jag har lite molvärk som jag brukar h kring ägglossning. Lägger in en bild på mitt äl test här. (Om man nu kan kolla på strecken dvs?) vad tror ni? 

• Fruffe
    EJT skrev 2023-08-05 00:20:39 följande:

Ingen mens idag, tjoho! Är på ÄL+9 nu och vanligtvis har alltid mensen kommit ÄL+8. Känns jättebra att lutealfasen i alla fall förlängts en dag. 

Peppar, peppar...

åååh håller tummarna. När ska du ta gravtest? Hoppas hoppas 🙏🏻 
  • Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-05 10:14:26 följande:

Ja de går att kolla strecken. Det ser absolut ut att vara nära. Kanske blir peak Ikväll eller imorgon bitti :)

Aa! Får se till och få till lite mys imorgon. Så taggad 😍 tack för svar!!
  • Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-05 11:03:47 följande:

Bara att sexa så mycket ni orkar ;) vi ligger i samma fas, jag hade också nästan så starkt och blinkande gubbe idag 

Haha exakt! Ååh vad kul. Håller tummarna 🙏🏻 min man är borta hela dagen men kommer hem ikväll, får väl kasta mig över honom då haha! 
  • Fruffe
    EJT skrev 2023-08-05 11:32:31 följande:
    Svårt det där eftersom jag inte tror gravtest kommer ge utslag ännu. Men kanske imorgon eller måndag. Har en kompis på besök så svårt att köpa test diskret, har inget hemma  😅 

Jag är så förskräckligt, förskräckligt trött så jag nästan går under så jag börjar nästan tro att jag är gravid. Jag försöker uppbåda någon slags energi eftersom min vän är här, men jag skulle bara vilja sova och lider verkligen av tröttheten...
    Spännande. Hade nog inte kunnat hålla mig men fattar om du vill va diskret. 😂
Svar på tråden BIM Augusti 2023