BIM Augusti 2023
Hoppar in här, mensen kom idag så nu är det bara att ställa om på nytt försök, hoppas se mycket plus i tråden 😊
4/8 - Nidje - andra barnet, tredje försöket
19/8 Fruffe, andra barnet, fjärde försöket
Hoppar in här, mensen kom idag så nu är det bara att ställa om på nytt försök, hoppas se mycket plus i tråden 😊
Hej på er!
jag har haft lite problem med sen ägglossning, så har denna månaden provat med inositol och har fått hög redan på dag 7 enligt digital ägglossningstest 😍 så kan verkligen rekommendera om någon haft samma problem som jag. Kör även c vitamin och en multivitamin varje dag. förra månaden fick jag inte hög förrän dag 16 och inget helt positivt test, så blev så jäkla glad att det verkar komma tidigare ägglossning denna månaden! bara ett litet tips 💖
Vad tror och säger ni? Översatt testet på bilden är ifrån igår och undre nyss.
Jag beställde en apple warch 8 igår som ska kunna mäta basaltempen, dels för den funktionen och dels för att peppa igång mig att träna!
Ååh jag går i samma tankar.
så smart när man har den på hela tiden plus att den mäter temp. Är det någon annan som kör Apple Watch 8 och kan ge lite omdöme? 😍
Nu börjar min ägglossning närma sig! Blir nog någon dag tidigare, började testa idag och det var rätt så starkt. Så antingen blir det positivt imorgon eller så missade jag peaken precis. Någon mer med äl i dagarna?
Hur funkar det med digitala test? Kan man kolla på strecken ändå eller ska man inte göra det?
det känns som jag ha ägglossning men har fortfarande bara hög på ägglossningstest (Kör monitor clearblue). hade ÄL flygningar igår, tappen känns mjuk och öppen och jag har lite molvärk som jag brukar h kring ägglossning. Lägger in en bild på mitt äl test här. (Om man nu kan kolla på strecken dvs?) vad tror ni?
Ingen mens idag, tjoho! Är på ÄL+9 nu och vanligtvis har alltid mensen kommit ÄL+8. Känns jättebra att lutealfasen i alla fall förlängts en dag.
Peppar, peppar...
Ja de går att kolla strecken. Det ser absolut ut att vara nära. Kanske blir peak Ikväll eller imorgon bitti :)
Bara att sexa så mycket ni orkar ;) vi ligger i samma fas, jag hade också nästan så starkt och blinkande gubbe idag