-
Jag testade också med tidiga tester men som sagt, inget plus förrän på bim ❤️Horisonten skrev 2023-08-10 14:43:37 följande:Jo troligtvis lördag eller söndag. Men borde inte de tidiga testet visar något idag isåfall om de hade varit något. Ändå använt tidiga test som är känsligare.
-
Asså anar något?. Hoppas hoppas!!!Lyksa skrev 2023-08-10 15:32:34 följande:Blir lagom trött på mig själv
Varför kan jag inte hålla mig från att testa till bim så jag slipper sitta o fundera om de är spökstreck eller pluss -
Tycker också jag ser något? spännande och se imorgon hur det ser ut. Håller alla tummarna 😍Lyksa skrev 2023-08-10 17:17:32 följande:Ursäkta spam av bilder. Jag bara vet inte vad jag ska tro. Har smått panik o försöker intala mig själv att chansen att både CB early och CB plus skulle visa såpass starka spökstreck som är blåa är liten. Men samtidigt känns de som jag inbillar mig.
-
Negativt gravtest idag (var bara för nyfiken haha) har inte bim förrän på lördag. :) hoppas hoppas 😍 -
Tycker mig ana något? men ta ett nytt imorgon. när är BIM? Håller tummarna!!Anonym (Lo) skrev 2023-08-14 16:53:06 följande:Jag tror att jag har plussat. Men känner mig osäker ändå. Blått streck som började synas vid 3 minuter sedan syntes tydligt vid 4 minuter och blev bar tydligare. Är de spök eller plussat?
-
Stoooort grattis 😍babybel95 skrev 2023-08-15 06:03:03 följande:Svagt (och blått i verkligheten) men jag är gravid? Kan knappt fatta. Är överlycklig och livrädd samtidigt. Två barn. Vad har jag gett mig in på 🙈
-
Åååh stort grattis! Håller tummarna att allt går bra 💖Anonym (Anonym) skrev 2023-08-16 06:41:12 följande:Efter missfallet förra månaden vågar man knappt känna glädje, känner ett "kommer historien upprepa sig" ? Är så klart glad, men vågar inte hoppas.
-
Gjorde test idag BIM - 3 men negativt? känner dock inte att mensen är påväg alls? känner ring typ lite konstig. har haft typ äggvita flytningar och dålig i magen? annars typ inga symtom.. lite svullen men det kan jag bli innan mens också? har fortfarande hopp ☺️
-
Åååh nej :( håller tummarna för nästa gång ❤️Alvedon83 skrev 2023-08-16 09:04:21 följande:
Nu kom mensen😓
Håller tummarna för er som väntar på plus🤩
-
Ni som plussat: vad har ni haft för tidiga symtom? Jag överanalyserar allt här hemma. Haha. Hade varit kul o höra vad ni har upplevt ❤️
-
Åååh håller tummarna för att det går vägen denna månaden. Låter ju som bra symtom ändå ;)Janbo skrev 2023-08-16 20:37:51 följande:Jag plussade förra månaden och fick missfall och är nu på äl+7 och har samma symptom!
- ömma bröst (mest bröstvårtor)
- halsbränna då och då
- varm
- magen ballar ur
- supersnabbt övergående illamående
- uvi (sjukt men det kan tydligen vara ett symptom)
Känner du något?
jag har känt av:
-illamående
-ytliga ådror på brösten
-huvudvärk
-konstiga flytningar
-tröööööött
-och en känsla bara av att jag är gravid?
hoppas hoppas? imorgon är det bim -2. Ska ta test med morgonurin. När tänkte du börja testa? När är bim för dig? -
Tror inte det behöver stå i kyl om du använder infon typ 12 h :)Anonym (Syskon) skrev 2023-08-16 21:30:20 följande:
Ursäkta den konstiga frågan 😳
...
MEN! Om barnen vaknar tidigt (typ 5 på morgonen) och man kissar i en kopp och sparar den i badrummet tills apoteket öppnat kl 9.30 kan de visa helt fel då? För när jag googlade lite nu så står de att man ska ställa kisset i kylskåpet sedan ta fram de o låta de bli rumsvarmt sedan testa.
Är de någon som vet om HCG i urinet blir förstört om de står framme i en kopp i flera timmar innan man tar testet? 😳 eller varför ska de förvaras i kylskåpet när de handlar om att ta graviditetstest?
(Jag vet att om man ska lämna uvi prov att denska förvaras i kylskåpet för att inte de ska bildas bakterier i urinet o visa fel men trodde inte de spelade någon roll när de kom till just HCG och graviditetstest)
-
inom *Fruffe skrev 2023-08-17 07:03:14 följande:Tror inte det behöver stå i kyl om du använder infon typ 12 h :)
-
vågar inte uttala mig?Anonym (Syskon) skrev 2023-08-16 22:14:11 följande:
-
bim - 2 och monitorn säger inte gravid. dock har jag hoppet uppe in i det sista ;)
här är en bild om nån e nyfiken. -
Fick precis blod på pappret när jag torkade mig :/
så bara att ta nya tag. håller tummarna för er ❤️