• Fruffe

BIM Augusti 2023

Anonym (Anonym) skrev 2023-08-07 22:50:41 följande:

Okej Fruffe, ja för första månaden man använder den så brukar man inte få Maximal. Men jag har haft 3 cykler på rad med maximal , varav förra blev jag gravid Men det slutade med missfall och nu cykeln efter så får jag bara hög, trots att jag är helt 100 på att min ägglossning var igår. 

Syskonförsök: Härligt!!

Aa men precis. får fortsätta testa men är ganska säker på att ägglossning va igår? men hade känt bättre om man får maximal (för nu går jag o nojar om det verkligen va så osv) men vi får se till o mysa till imorgon också.. så får vi Se.. 

tråkigt med missfall? :( fick ett MA innan jag blev gravid med dottern. Hemskt? 

om din magkänsla säger att ägglossning var igår så gå på den (tror fan mer på magkänslan ändå, vi känner ju våra kroppar liksom..) ;)
  • Fruffe
    Bodbod skrev 2023-08-07 23:30:19 följande:

Jag är bara på äl +7 men kunde ändååå inte hindra mig fr att testa med rfsu. Kritvitt såklart. Och har inga symptom, men hoppet lever ...

Ååh håller tummarna!!! plussade inte förrän BIM med dottern.. så än finns hopp 😍
  • Fruffe

vill bara förtydliga att många av mina emojis blir till frågetecken.. haha!  så ni vet! 

• Fruffe
    Horisonten skrev 2023-08-08 15:12:50 följande:

Jag börjar bli så rädd och orolig att jag inte är gravid. Varit så säker men nu vet jag inte alls. Rädd för inbillning. lsnske Inte ens var svagt svagt imorse även om både jag och sambon såg de?mår fortfarande illa ömma bröst av och till. Känner av foglossning och ryggen. Molande värk ibland. Alltså avskyr och må såhär och inte veta och kanske inte beror på en graviditet ens. Blir orolig och stressad och min ångest blir så hög. Sambon vill att jag skall vänta och testa till fredag som troligtvis är bim-2 och äl+13 men vet i sjutton om jag klarar det. 

hur vanlig är de med negativt test innan bim om man är gravid och isåfall vilken dag innan kan de vara ?okej? med negativt innan bim fast de ändå är något? så Ledsen nu🥲🥲

Ååh hoppas 🙏🏻 
    jag plussade inte förrän på bim med dottern. Testade från kanske bim -5 men ingenting förrän på bim. Så än finns hopp 😍
  • Fruffe
    Ajn1993 skrev 2023-08-08 16:59:04 följande:

Här blev det en kemisk graviditet, tråkigt men sånt som händer. Nu blir det till att hoppas på att äl dyker upp som den ska denna månad och att det blir ett pluss som stannar! 😊

Tack alla som skrev på mitt inlägg, hade lite svårt att svara mitt i allt men jag är tacksam för dem som skrev! 🙂

Åh vad tråkigt :( håller tummarna för nästa gång 🙏🏻
  • Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-09 18:58:04 följande:

Nu är nog lista såååå sjukt långt bort men är det någon annan med bim runt 22 augusti?🥰 

Jag har runt 19/20 augusti 😍 väntan känns lång 🙈
  • Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-09 20:07:25 följande:

Alltså är det bara jag som inte kan känns min tapp??😂 enligt BM sitter min tydligen lite gömd😅 vet ej vad de innebär men kan inte alls känna den

Har du provat känna om du sitter på huk? För mig funkar det bättre 😍
  • Fruffe

Skickar lite pepp till alla som behöver ❤️
    Det är ju inte konstigt att man inbillar sig saker. Jag är
    tex helt säker på att jag är gravid. Haft konstig molvärk, känner mig allmänt trött osv (är på äl + 4 hahahah) 
    så man försöker ju leta efter symtom och kanske är det symtom man har i vanliga fall innan mens men då inte tänker på det? hoppas ju såklart men vet också att jag inbillar mig mycket just nu. försöker att inte vara för hård mot mig själv bara 🙏🏻

• Fruffe
    Horisonten skrev 2023-08-10 06:30:31 följande:

Solklart negativt test. Så väntar på mensen nu då. Inbillning och allt då. Svin kul. Men kommer bli svårt och bli gravid när jag gått upp och väger de jag gör nu. Allt känns bara skit

Men va inte din bim lördag/ söndag? Isf finns det ju fortfarande hopp. Jag plussade inte förrän bim med dottern. Tog test varje dag. Sen kom plusset på bim. Håller tummarna!!
Svar på tråden BIM Augusti 2023