• Fruffe

BIM Augusti 2023

Horisonten skrev 2023-08-05 12:00:15 följande:

Vågar man ta och köpa ett RFSU testa tidigt och Testa imorgon eller skall jag vänta till på måndag?? Så nyfiken på varför jag mår såhär 

När är BIM? 
  • Fruffe
    Horisonten skrev 2023-08-05 12:16:04 följande:
    Jag vet ju inte exakt eftersom detta är andra riktiga mensen sen jag tog ur spiralen men nästa lördag 12
    Hade testat på måndag. 😍 
  • Fruffe
    Ajn1993 skrev 2023-08-05 16:14:22 följande:
    Veckoindikator säger 1-2, men rfsu syns knappt. Bim var 4/8, så borde inte testet vara starkare nu? 🤔 det har sätt likadant ut i tre dagar. Hade äl peak för 18 dagar sedan, tempar dock inte så vet inte när ägget släppte.

Tar kommentarer bra som dåliga, har inga förhoppningar alls. Har både adenomyos och endometrios och skulle precis börja min fertilitetsutredning nu när jag fick mens, men så hände detta och ja det är helg så kan inte prata med kk heller.. så är det någon som vill tänka med mig så skriv! 🙂

Åh förstår oron. Hade nog väntat några dagar och tagit ett nytt veckotest med clear blue och hoppats på 2-3 veckor. ❤️

• Fruffe

Okej jag blir lite galen här. min monitor visar fortfarande bara hög? och det ser ut som strecken är svagare idag. Asså hjälp? Jag förstår verkligen inte. Idag CD 17 och började få hög på CD 7? så märkligt. Som sagt är tappen mjuk och öppen? kan jag ha missat ÄL? Jag tar endast test på morgonen. Men kanske måste börja ta morgon och kväll? Isf borde vi nog sexa till det idag om vi ska ha chans va? Om min ägglossning var igårkväll? 

bild på test igår: 

Bild från dagens test: 

• Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 08:43:13 följande:

Peaken kan absolut varit någon gång mellan testerna. Sexa till det så snart ni kan idag ifall att 🥰

Japp. Får se till och göra det 😁😁 tack för svar!
  • Fruffe
    Anonym (Anonym) skrev 2023-08-07 09:24:06 följande:

Min monitor säger fortfarande "hög" trots att jag igår hade flera symptom och idag har tempen gått upp till 37.2. Testen ser ganska otydliga ur. Men har det hänt någon annan,  har clearblues advanced fertilitetsmonitor.  

Längst upp gårdagens, mitten från 5 i morse och längst ner nu från 9. ...

Använder också deras fertilitetsmonitor. Min är också väldigt wierd. har Också fortfarande hög, hade dock mjuk tapp igår och massa ÄL känningar? man blir ju lite galen? detta är mina test senaste dagarna: 

lördag:

SSöndag: 

idag: 

• Fruffe
    Anonym (Anonym) skrev 2023-08-07 10:29:32 följande:

Fruffe : har du använt din tidigare månader eller är detta första månaden? 

Vinter01: jag har varit gravid 8 ggr och endast med sonen var det så. 

Detta är andra månaden jag kör den. 
  • Fruffe
    Anelaaa89 skrev 2023-08-07 13:14:02 följande:

Negativt på CB ultratidigt digital idag på BIM och mensvärk, jösses vad de svider varje gång. Men, det är bara att fortsätta försöka! 

:(
  • Fruffe
    Anonym (Anonym) skrev 2023-08-07 15:49:40 följande:

Fruffe : okej för det är ju vanligt att den inte visar maximal första månaden. Men andra månaden brukar den ju ha fattat. Fick du maximal förra månaden? 

Fick inte maximal förra månaden.. så väldigt konstigt. Har ju känt av ?ägglossningstecken? tex lite molvärk, glansiga flygningar och tappen är helt öppen och mjuk?..min känsla är att ägglossning var igår och låg med mannen hehe, in case of liksom? men så märkligt att jag inte fått nån maximal? använde monitor med min dotter och det gick utmärkt men känns som cykeln har rubbats en del sen förra graviditeten?.
  • Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-07 20:17:54 följande:
    Äntligen!! Nu kör vi!
    Håller tummarna 😍
Svar på tråden BIM Augusti 2023