BIM Augusti 2023
Vågar man ta och köpa ett RFSU testa tidigt och Testa imorgon eller skall jag vänta till på måndag?? Så nyfiken på varför jag mår såhär
Vågar man ta och köpa ett RFSU testa tidigt och Testa imorgon eller skall jag vänta till på måndag?? Så nyfiken på varför jag mår såhär
Åh förstår oron. Hade nog väntat några dagar och tagit ett nytt veckotest med clear blue och hoppats på 2-3 veckor. ❤️
Okej jag blir lite galen här. min monitor visar fortfarande bara hög? och det ser ut som strecken är svagare idag. Asså hjälp? Jag förstår verkligen inte. Idag CD 17 och började få hög på CD 7? så märkligt. Som sagt är tappen mjuk och öppen? kan jag ha missat ÄL? Jag tar endast test på morgonen. Men kanske måste börja ta morgon och kväll? Isf borde vi nog sexa till det idag om vi ska ha chans va? Om min ägglossning var igårkväll?
bild på test igår:
Bild från dagens test:
Peaken kan absolut varit någon gång mellan testerna. Sexa till det så snart ni kan idag ifall att 🥰
Min monitor säger fortfarande "hög" trots att jag igår hade flera symptom och idag har tempen gått upp till 37.2. Testen ser ganska otydliga ur. Men har det hänt någon annan, har clearblues advanced fertilitetsmonitor.
Längst upp gårdagens, mitten från 5 i morse och längst ner nu från 9. ...
Använder också deras fertilitetsmonitor. Min är också väldigt wierd. har Också fortfarande hög, hade dock mjuk tapp igår och massa ÄL känningar? man blir ju lite galen? detta är mina test senaste dagarna:
lördag:
SSöndag:
idag:
Fruffe : har du använt din tidigare månader eller är detta första månaden?
Vinter01: jag har varit gravid 8 ggr och endast med sonen var det så.
Negativt på CB ultratidigt digital idag på BIM och mensvärk, jösses vad de svider varje gång. Men, det är bara att fortsätta försöka!
Fruffe : okej för det är ju vanligt att den inte visar maximal första månaden. Men andra månaden brukar den ju ha fattat. Fick du maximal förra månaden?