BIM Augusti 2023
Första försöket med första barnet men mannen nu, det är så spännande och pirrigt! Har förmodligen ägglossning nu och har legat 4 dagar i rad, kul om det tar sig och om inte annat hänga på era försök :)
Första försöket med första barnet men mannen nu, det är så spännande och pirrigt! Har förmodligen ägglossning nu och har legat 4 dagar i rad, kul om det tar sig och om inte annat hänga på era försök :)
Supergrattis till alla som plussat hittills! 😍
Fick precis ett negativt test på vad jag tror är ÄL+9/6 dagar innan beräknad mens. Lite tidigt att testa kanske men jag har mått illa några kvällar i rad nu så tänkte om inte annat att det negativa testet kunde ta bort en del av "pirret" som orsakar det då 😅😂
Hej på er! Ny i tråden! Så härligt att höra att ett par av er plussat redan! Jag är bim-4 idag och vågar inte testa, har tre missfall bakom mig varav det senaste var i vintras (MA i v.11). Har inte aktivt försökt bli gravid sedan dess men prickat ägglossning nån enstaka gång under våren men då har det inte tagit sig. Denna ägglossningen bestämde vi oss för att köra så hoppas ju såklart på ett plus. Har molvärk, enormt ömma bröst, illamående, ?drag? i ljumskarna o är enormt trött men alltihop kan ju såklart vara inbillning. 🙈
Vad har ni andra för symtom?
BIM 5/8, tredje barnet
Mensen kom idag, kände det precis när jag vaknade för brösten var inte ömma längre och "pirret" i magen var borta.. Önskar att jag haft några billigare test för att kunna testa ändå och se om det var en kemisk graviditet, hade känts bättre på något sätt än att inte veta om jag ens kan bli gravid 😅
Hoppar ur gruppen och går nog inte in i fler specifika BIM grupper för månader, men hänger kvar i planering av bebis 2024!
Lycka till nu alla här, hoppas ni får pluss 🍀😍