• fris

BIM Augusti 2023

Äl+8 och bim 7/8. Har fått känslan av att det tagit sig denna gång men vågar inte hoppas för mycket och bli besviken när mensen kommer.. Blivit gravid 2 gånger det senaste året men det gick inte vägen nån av gångerna.
    Funderar på om jag ska vänta och se om mensen kommer, eller testa innan. Känner mig så osäker med att testa tidigt då det ju kan vara negativt trots graviditet

• fris

Jag är helt förtvivlad. I fredags äl+11, BIM-3 testade jag positivt med Clearblue digitalt tidigt. Så otroligt glad! Gick igenom MA augusti -22 och ett missfall april-23. Trodde verkligen på denna gång men verkar inte som att det blir så. På bilden är det ett RFSU test, undre från i söndags äl+13 och övre idag äl+16. Det ökar inte i styrka som det ska.. clearblue veckoindikator visade 1-2  i måndags. fler som varit med om liknande? Jag blöder inte men enligt testen så borde jag göra det snart? Usch vad hemskt detta är.. Är det missfall så måste det ju ut via blödning, hur lång tid kan det ta? Är det ens någon idé att kontakta sjukvård så här tidigt? 

Svar på tråden BIM Augusti 2023