BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
ÄL+10 idag och jag kunde inte låta bli att ta det clearblue ultra early digital jag hade hemma.
enligt det så är jag GRAVID?? Är chockad.
Tog en gravkollen sticka också som var negativ, så måste vara väldigt tidigt. Den har känslighet på 25 men ultra early har 10 så det är logiskt. Är nu livrädd för att graviditeten ska "försvinna" ahhh.
Inte ens min man vet för han är på jobbet och vill ta det in person. Spricker dock av att inte ha någon att berätta för. Så många tankar, är livrädd för ektopisk graviditet, någon som kan lugna mig? Till och från har jag "kramper" (väldigt milda) i vänster äggstock vilket delvis är orsaken till den oron. Tror det var från vänster ägger lossade denna månad också.
Grattis Rosamentos!!! 😁????
Själv tog jag ett vanligt test idag på äl+10 som var negativt. Kanske för tidigt, men jag känner inga symtom alls och förra gången jag var gravid så plussade jag på äl+8, så är inte så hoppfull just nu. Inväntar bim på måndag..
Kom dock på att jag kan jag fortsätta hänga här ändå. Eftersom jag har rätt så korta cykler så blir min nästa bim 29-30 juli ungefär. 😅
Grattis! Jag tror att jag är äl+10 idag och vågar inte testa mig än 😆
ÄL+10 idag och jag kunde inte låta bli att ta det clearblue ultra early digital jag hade hemma.
enligt det så är jag GRAVID?? Är chockad.
Tog en gravkollen sticka också som var negativ, så måste vara väldigt tidigt. Den har känslighet på 25 men ultra early har 10 så det är logiskt. Är nu livrädd för att graviditeten ska "försvinna" ahhh.
Inte ens min man vet för han är på jobbet och vill ta det in person. Spricker dock av att inte ha någon att berätta för. Så många tankar, är livrädd för ektopisk graviditet, någon som kan lugna mig? Till och från har jag "kramper" (väldigt milda) i vänster äggstock vilket delvis är orsaken till den oron. Tror det var från vänster ägger lossade denna månad också.
Grattis rosamentos! ❤️
Är själv på ÄL+12 men vågar inte riktigt testa än. Beräknad mens på söndag så tänkte i alla fall hålla mig tills dess då de redan varit allt för många besvikelser här.
Hoppas på många fler härliga pluss här i tråden! 🌼
Så typiskt!
Fick positivt på ägglossningstest idag och MANNEN ÄR BORTA TILLS IMORGONKVÄLL!!
Vi hann ha sex igår innan han åkte, så jag hoppas att det kanske kanske hjälpte, vet att det kan vara så.
Men känns ändå surt att missa på samma dag som man får positivt på ägglossningstestet 😔
Så typiskt!
Fick positivt på ägglossningstest idag och MANNEN ÄR BORTA TILLS IMORGONKVÄLL!!
Vi hann ha sex igår innan han åkte, så jag hoppas att det kanske kanske hjälpte, vet att det kan vara så.
Men känns ändå surt att missa på samma dag som man får positivt på ägglossningstestet 😔
Åh håller tummarna för nidblödning 🙏( har ej erfarenhet själv)
haha för mig är det knaas fick mens idag 🤷?♀️ och man kan ju tro att jag skulle bli ledsen men blev typ glad haha! För det betyder att Munkpeppar kortat min cykel med 8 dagar 🎉 och missade väl därför ägglossning. Varit så dålig på att mäta.
så idag säger jag och min kille att det är vår Midsommar. 1 juli ska vi fira fertilitet och livet och inte tänka mer på mätning för en tid. Bytt till oura ring så den får mäta åt mig och så ska vi åka på roadtrip så alla möjligheter hela juli.
Så förhoppningsvis ligger jag kvar med Bim i juli 🙏 fast 31. 🤞🤞🤞