BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Grattis!❤️
tar du temp också? Jag skulle gissa din ägglossning var tidigare än du trott så du har bim nu eftersom Det redan säger 2-3. Om de är ett plus sju dagar tidigt borde de säga 1-2
Asså jag förstår inte? Jag har haft positiva ÄL test flera dagar i rad, så tog ett gravtest från RFSU igår som visade positivt. Fattade ingenting, så tog ett digitalt idag som visar Gravid 2-3 veckor?
Men när hände det liksom? Min senaste mens var 13/6, så jag får verkligen inte ihop det? Har ju BIM 9/7, så det är ju på tok för tidigt att plussa. Kan det vara rester av ett missfall fast jag hade som vanlig mens?
Så konstigt och glad vågar jag inte va när jag verkligen inte får ihop det i huvudet? Kan heller inte påstå att jag har några direkta gravsymtom, ev illamående men det kom i samband med att jag plussa igår så tänker att det kanske är psykologisk? Hmm.
Någon som varit med om liknande? Antar att jag får följa stegring på gravtest eller ta ett nytt digitalt om några dagar och se om det ökar?
Är så förvirrad! Kram
Grattis!❤️
tar du temp också? Jag skulle gissa din ägglossning var tidigare än du trott så du har bim nu eftersom Det redan säger 2-3. Om de är ett plus sju dagar tidigt borde de säga 1-2
Detta var spännande. de kan vara så men då är jag fortfarande lite förbryllad att de redan säger 2-3! Men de är ett gott tecken. Kanske tvillingar ;)
Detta var spännande. de kan vara så men då är jag fortfarande lite förbryllad att de redan säger 2-3! Men de är ett gott tecken. Kanske tvillingar ;)
Nejdå ägget Kan befruktad i 24h efter det släppt så de kan vara rimligt! håller tummarna att allt går bra
Mensen är över här, bara invänta äl då. Vi har semester nu så förhoppningsvis blir det mycket ligga 😊
Hoppas verkligen det tar sig nu! Börjar ju känna av den biologiska klockan också, fyller 40år snart. Hur gamla är ni andra? Fler som närmar sig "tantålder"?
Mensen är över här, bara invänta äl då. Vi har semester nu så förhoppningsvis blir det mycket ligga 😊
Hoppas verkligen det tar sig nu! Börjar ju känna av den biologiska klockan också, fyller 40år snart. Hur gamla är ni andra? Fler som närmar sig "tantålder"?
Jag förstår. Känner också att den biologiska klockan tickar. Är själv snart 37 år. Räknas det som tantålder hehe? Hoppas att det tar sig för er denna månad ☺️
Testade imorse (äl+10) med vanlig RFSU-sticka som visade negativt så tror det är kört för denna gången!
Känns lite deppigt även om vi bara gjort tre (två riktiga, första missade vi ägglossning) försök. Första barnet blev till på fjärde försöket så förhoppningsvis kanske det sker mirakel under semestern 😊