BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Enligt listan har jag BIM idag men tror det är några dagar kvar eftersom jag bara är på ÄL+9. Har bestämt mig för att testa tidigast på söndag om inte mensen dykt upp då.
Har inga direkta symtom heller. Lite humörsvängningar och ont i brösten (hade sjukt ont i ena bröstvårtan igår?), men det kan ju lika gärna var pga kommande mens. Ingen molvärk/ryggvärk dock vilket jag brukar ha ett par dagar innan mens, däremot lite känningar och stick neråt i magen.
Ska försöka att inte överanalysera denna månad så jag väntar på 😀 Däremot väldigt konstigt att min temp stack upp 0.3 imorse? Från 36.2 igår till 36.5 idag. Men kan ju såklart bero på något annat. Hur som helst tycker jag det är lite enklare att ta det chill så här i semestertider. Men är försiktigt optimistiskt än så länge.
Troligen äl+6 fick ett svagt streck på gravtest som jag nog tolkar som spök trots rosa men jag kokar idag jag är såååå varm och såååå trött kan knappt hålla mig vaken trots härjande barn på snart tre år och lite molvärk som kommer och går, hoppas ju självklart då ett väldigt tidigt och framträdande symtom med den blivande treåringen va att jag va sjukt varm.
någon mer runt äl+6 vad känner ni?
Troligen äl+6 fick ett svagt streck på gravtest som jag nog tolkar som spök trots rosa men jag kokar idag jag är såååå varm och såååå trött kan knappt hålla mig vaken trots härjande barn på snart tre år och lite molvärk som kommer och går, hoppas ju självklart då ett väldigt tidigt och framträdande symtom med den blivande treåringen va att jag va sjukt varm.
ÄL troligtvis idag (peak på LH-test igår kväll) och vi lyckades pricka in sex bra tror jag, trots att vi båda är sjuka... Mina tempningar de senaste dagarna pga sjukdom är inte att lita på... Hoppas de blir rätt från och med imorgon iaf, så man kan bekräfta ägglossning...
Cykelstöd jag tror inte det går att låta bli att testa imorgon igen haha!
jag blir alltid extra kissnödig efter äl så jag får gå upp om nätterna men idag har det varit två gånger i timmen blir galen!
hoppas du har ägglossning idag, håller tummarna! Vi fick till det kvällen dagen innan fertility friend satte ut ägglossning så tror vi prickade bra med!
Cykelstöd jag tror inte det går att låta bli att testa imorgon igen haha!
jag blir alltid extra kissnödig efter äl så jag får gå upp om nätterna men idag har det varit två gånger i timmen blir galen!
hoppas du har ägglossning idag, håller tummarna! Vi fick till det kvällen dagen innan fertility friend satte ut ägglossning så tror vi prickade bra med!
Låter lovande för dig! 🙏🏻 Jag är på ÄL+4 och har haft molvärk till och från under dagen som blivit starkare nu ikväll. Men känns för tidigt för att det ska vara ett gravsymton?
Mojsan95 jag har läst någonstans att det kan mola även när ägget passerar genom äggledaren, håller mina tummar för dig!