BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Har du provat inositol? Såg andra tipsa om de tidigare och jag provar det första cykeln nu. Hoppas de kickstartar ägglossning tidigare för mig men de är egentligen för att hjälpa med ägglossning, framför allt när du har pcos ex.
Har du provat inositol? Såg andra tipsa om de tidigare och jag provar det första cykeln nu. Hoppas de kickstartar ägglossning tidigare för mig men de är egentligen för att hjälpa med ägglossning, framför allt när du har pcos ex.
Jag kör min första månad med progesteronkräm. Har kort lutealfas och cykel på 24-28 dagar.
Fick utslag på äl cd 15, är nu på cd 27. Alltså 12 dagar sen äl. Så positiva är att krämen fungerar och min lutealfas är längre!
Tog dock digitalt test idag som var negativt. Antar jag får vänta några dagar till för att vara säker, men känns som jag "vet" att det inte blev nåt nu.
Jag gissar att jag behöver pausa med krämen så mensen kommer, men pga äl gav utslag senare än vad appen själv räknar ut så är ju frågan när bim är.. FF säger en cykel på 29 dagar så tror jag slutar med krämen på söndag.
Sorry för mycket ointressant info, behövde bara skriva av mig :D Lycka till alla!!
ÄL+7 idag, har en ljusbrun flytning, tror ni det kan va en nidblödning? Testade negativt i morse men då hade jag heller ingen brun flytning. Haft molnande värk hela veckan, lite illamående, extremt trött o idag har jag känt mig frusen.. ska testa igen om några dagar 🤞
ÄL+7 idag, har en ljusbrun flytning, tror ni det kan va en nidblödning? Testade negativt i morse men då hade jag heller ingen brun flytning. Haft molnande värk hela veckan, lite illamående, extremt trött o idag har jag känt mig frusen.. ska testa igen om några dagar 🤞
Har till och från känt dels värk på höger sida av ryggen och mot sidan/samt magen. Jag har också haft som en brännande känsla, som kommer och går på olika delar av livmodern, mestadels som kortare "hugg" eller vad jag ska kalla det för.
Någon som känner igen det och har plussat?
När tänker/brukar folk börja testa? Jag minns inte riktigt när jag plussade med min dotter, +9 kanske? Det känns såå långt borta nu dock haha, när jag är troligtvis +1 bara
Har plussat äl+10 tydligt med dottern så jag brukar alltid börja för tidigt vid 8-9 dagar efter pga det?
När tänker/brukar folk börja testa? Jag minns inte riktigt när jag plussade med min dotter, +9 kanske? Det känns såå långt borta nu dock haha, när jag är troligtvis +1 bara