• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Potatisbulle

Fan. Ikväll kom mensen. Hade verkligen hoppet uppe in i det sista. Ska tröstdricka lite champagne ikväll och så tar vi nya tag mot augusti. Hoppas inte allt för många av oss ses i den tråden ❤️

• Bär

Är på ÄL+7 och vet inte om jag känner något särskilt. Har molvärk, men tror inte att det betyder något för har haft det sedan förra ägglossningen. Det är något jag ska kolla upp om det visar sig att jag inte blev gravid denna månad. 
    Vet inte om kroppen som inte återhämtat sig helt från MF i maj..

Tog ett test imorse trots att jag är bara på ÄL+7 och det var såklart negativt. Testade supersvagt positivt på sticka på ÄL+12 förra graviditeten, så vet inte ens varför man ska vara dum och testa tidigare 😅 Man lär sig aldrig!

• Alvedon83
    Potatisbulle skrev 2023-07-08 19:16:00 följande:

Fan. Ikväll kom mensen. Hade verkligen hoppet uppe in i det sista. Ska tröstdricka lite champagne ikväll och så tar vi nya tag mot augusti. Hoppas inte allt för många av oss ses i den tråden ❤️

Åh va synd😓
  • summer13

Äl +14 idag. Progesteronkrämen har funkat helt perfekt för att få en tillräckligt lång lutealfas! Och ett stort plus för att den utplånar all sorts pms, har varit så skönt att känna sig stabil i kropp och humör nu innan förväntad mens. Inget man är bortskämd med direkt Flört
    Det tråkiga är dock att jag inte fått ett plus.. så nu gör jag uppehåll med krämen och hoppas mensen kommer fort. Nya tag!

• Sanlin90

Är så förvirrad, vet inte om jag är på äl+4 eller 9 men har en hel del molvärk främst åt det hållet jag känt av i typ 10 dagar är såååå trött idag men va på kolmården igår så orsak finns men kom jättejätte ljust brunt/beigt på pappret vid två tillfällen så känner mig bara förvirrad!

• Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-07-08 21:33:06 följande:

Är så förvirrad, vet inte om jag är på äl+4 eller 9 men har en hel del molvärk främst åt det hållet jag känt av i typ 10 dagar är såååå trött idag men va på kolmården igår så orsak finns men kom jättejätte ljust brunt/beigt på pappret vid två tillfällen så känner mig bara förvirrad!

Åh va jobbigt att inte veta när äl var, har du testat nåt mer?
  • Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-07-08 21:35:21 följande:
    Åh va jobbigt att inte veta när äl var, har du testat nåt mer?
    Jag kan va äl+4 eller äl+9 det är ju rätt stor skillnad men spotting på äl+9 kan ju va implantation eller mens lixom och på 4 vet jag inte vad det kan vara!
    jag tog ett cb early förut det va helblankt :(
  • Natalina1451

Jag tror ju Att jag ska ha mens någon gång nästa helg så är väl öl +6 eller 7 och igår spydde jag, mådde så illa från ingenstans. imorse kunde jag inte ens äta frukost mådde så illa då med. Inga andra symptom dock och vem vet om det ens är relaterat kanske är dålig köttfärs igår 🤪 

vill inte testa, vi kommer säkert få ett missfall nu ändå så tror mer på nästa försök. Brukar alltid få ett missfall först. Jag väntar på blödningen bara vill inte ens veta om det är mens eller missfall spelar ingen roll tar det nästa vända. 

är det någon annan som typ tänker vänta en hel månad efter bim innan ni testar så eventuellt tidiga missfall bara går omärkt förbi? Är man lite skadad kanske.. 

någon annan som spyr så tidigt, jag brukar alltid få hyperemesis gravidarum så har alla gånger börjat spy 4-5 dagar före bim?

Svar på tråden BIM Juli 2023