• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Cykelstöld

Jag hade molande mensvärk i ca 5 minuter idag på väg hem från jobbet, äl +5. Galen som man är så går tankarna direkt till om det är för att man är gravid 😂 Lite tidigt efter bara 5 dagar hörredu. Men man går ju och hoppas.

• Cykelstöld

Åh men det kanske var implantation då?? Hoppas!

Sanlin90 skrev 2023-07-10 18:32:56 följande:

Blöder inte alls längre och har inte ont

• Alvedon83
    Cykelstöld skrev 2023-07-10 19:13:37 följande:

Jag hade molande mensvärk i ca 5 minuter idag på väg hem från jobbet, äl +5. Galen som man är så går tankarna direkt till om det är för att man är gravid 😂 Lite tidigt efter bara 5 dagar hörredu. Men man går ju och hoppas.

Jag är på äl+2 och har också börjat känna efter symptom😄
  • Malmötjej
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-10 16:17:31 följande:

Tråkigt sanlin!!! Jäkla mens som alltid ska dyka upp 😞

Malmötjej, ådror på bröstvårtorna har iallafall jag aldrig fått som menssymptom. Hoppas hoppas!! Själv har jag lärt mig i mitt analyserande att jag blir illamående strax innan mens, mkt störig!

Nej, inte jag heller. Har varit öm i brösten innan mens tidigare men aldrig såhär. Men jag har läst så ofta här på Familjeliv om tjejer som skriver att det ena eller andra symptomet har de aldrig haft förut och därför så måste det betyda att de är gravida, och så får de ändå minus på stickan. Timmarna har varit som evigheter de senaste dagarna. Det är en liten lättnad varje morgon de senaste fyra dagarna att tempen fortfarande är hög men så går jag hela dagen och oroar mig och det känns som att mensen är på g hela tiden. Eller så försvinner symptomen ett tag och jag tänker att jag inbillar mig allt. Det är så himla fint att kunna komma in här och och läsa om er andra och inte känna sig så ensam i sin oro. <3 
  • Malmötjej

God morgon fina ni.

Jag är i chock. Jag vet inte hur väl det syns på bilden men jag tycker att testen visar positivt. 
    Ska köpa digitala senare idag och testa igen. 

• MiniRodini
    Malmötjej skrev 2023-07-11 06:38:08 följande:

God morgon fina ni.

Jag är i chock. Jag vet inte hur väl det syns på bilden men jag tycker att testen visar positivt. 

//

Åh, helt klart positivt! Stort grattis Hjärta
  • babybel95

God morgon fina ni.

//

Absolut positivt! Stort grattis!🥰
  • Alvedon83

God morgon fina ni.

Grattis! 🤩
Svar på tråden BIM Juli 2023