BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Blöder inte alls längre och har inte ont
Jag hade molande mensvärk i ca 5 minuter idag på väg hem från jobbet, äl +5. Galen som man är så går tankarna direkt till om det är för att man är gravid 😂 Lite tidigt efter bara 5 dagar hörredu. Men man går ju och hoppas.
Åh men det kanske var implantation då?? Hoppas!
Blöder inte alls längre och har inte ont
Jag hade molande mensvärk i ca 5 minuter idag på väg hem från jobbet, äl +5. Galen som man är så går tankarna direkt till om det är för att man är gravid 😂 Lite tidigt efter bara 5 dagar hörredu. Men man går ju och hoppas.
Tråkigt sanlin!!! Jäkla mens som alltid ska dyka upp 😞
Malmötjej, ådror på bröstvårtorna har iallafall jag aldrig fått som menssymptom. Hoppas hoppas!! Själv har jag lärt mig i mitt analyserande att jag blir illamående strax innan mens, mkt störig!
Haha jaa det går ju inte att inte tänka på symptom 🤪
Nu är det er tur. Allas mens håll er boorta tack!
God morgon fina ni.
Jag är i chock. Jag vet inte hur väl det syns på bilden men jag tycker att testen visar positivt.
Ska köpa digitala senare idag och testa igen.
God morgon fina ni.
Jag är i chock. Jag vet inte hur väl det syns på bilden men jag tycker att testen visar positivt.
//
God morgon fina ni.
//
God morgon fina ni.