• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Syskonförsök
    2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
    3/7 - Lavendel94, första barnet, 2:a försöket 
    4/7 - Foodie, första barnet
    5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
    5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
    5/7 - ida543, första barnet, 6:e försöket (1 missfall)
    5/7 Janbo, första barnet, 2:a försöket
    8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
    9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Malmötjej, första barnet, 6e försöket 
    9/7 - MiniRodini, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Vinternoll1, tredje barnet, 1a försöket 
    11/7  Lina95 första barnet, 11e försöket 
    11/7- Ranin, första barnet, 2:a försöket
    11/7- Sanlin90, andra barnet, försökt 2år+
    12/7 - Rooiboste, andra barnet, 2:a försöket 
    13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
    13/7 - Fjarilsblomma3, första barnet, 2a försöket
    14/7 - Lulu1987, första barnet
    14/7 - Mojsan95, 1:a barnet, 8:e försöket
    16/7 Bär, 3:e barnet, 2:a försöket efter MF.
    15-17/7 Natalina 4e barnet 1a försöket
    17/7 Lele88, andra barnet, första försöket
    19/7 Miahl87, 5e barnet, 2a försöket
    19/7, Macbookpro, 1a barnet, 2a försöket
    21/7 fruffe, 2a barnet, 3e försöket
    21/7 Barbrastreisand 
    22/7 Birdiz, tredje barnet, första försöket
    22/7 Lina98, första barnet, 15e försöket
    23/7 Alvedon83, fjärde barnet, sjätte försöket efter MF.
    23/7 syskonförsök, andra barnet, tredje försöket efter MF
    24/7 Cutepenguine, första barnet, 1a försöket efter MF
    28/7 Sally101, första barnet, 2:a försöket
    29/7 Mololo, andra barnet
    31/7 - Hejväldenhej, första barnet 7e försöket
  • Natalina1451

Kunde inte hålla mig från o testa idag, ville ta ett glas bubbel med gott samvete. testet var väldigt negativt, fortfarande 3-4 dagar ifrån bim så kan ju bli positing såklart. 

men usch vad motigt det är att få negativt, ska verkligen hålla mig från o testa igen om inte mensen är 1 månad sen 😆 

• Syskonförsök

Ja usch? förstår dig. Jag ska försöka hålla mig denna gången, brukar börja slldeles för tidigt och bränna många test på minus?

Natalina1451 skrev 2023-07-12 19:09:23 följande:

Kunde inte hålla mig från o testa idag, ville ta ett glas bubbel med gott samvete. testet var väldigt negativt, fortfarande 3-4 dagar ifrån bim så kan ju bli positing såklart. 

men usch vad motigt det är att få negativt, ska verkligen hålla mig från o testa igen om inte mensen är 1 månad sen 😆 

Sanlin - har du testat något mer nu ikväll?❤️

• Alvedon83
    Natalina1451 skrev 2023-07-12 19:09:23 följande:

Jag tänker varje månad att jag ska vänta med att testa tills bim, men lyckas aldrig låta bliObestämd
  • Alvedon83

Känner mig negativ idag, känns inte som om det lyckats den här gången heller. När jag jämför mina symptom från förra månaden så är det samma symptom på samma cykeldag som nu, känns inte alls hoppfullt😐

• Macbookpro
    Alvedon83 skrev 2023-07-12 19:52:15 följande:

Känner mig negativ idag, känns inte som om det lyckats den här gången heller. När jag jämför mina symptom från förra månaden så är det samma symptom på samma cykeldag som nu, känns inte alls hoppfullt😐

Känner likadant...  Men beställde precis hem nya ägglossningtest så bara att hoppa upp i sadeln igen och börja testa tidigt för ÄL. Men får försöka hålla sig positiv. Var helt övertygad om att jag skulle bli gravid på första försöket och har inte helt accepterat det faktum att det kanske inte kommer vara så lätt för mig ????
  • Alvedon83
    Macbookpro skrev 2023-07-12 20:09:18 följande:
    Känner likadant...  Men beställde precis hem nya ägglossningtest så bara att hoppa upp i sadeln igen och börja testa tidigt för ÄL. Men får försöka hålla sig positiv. Var helt övertygad om att jag skulle bli gravid på första försöket och har inte helt accepterat det faktum att det kanske inte kommer vara så lätt för mig ????
    Ja får försöka tänka positivt, hade ju också trott det skulle gå lätt då förra graviditeten kom på första försöket men blev ett missfall😐 
  • babybel95
    Alvedon83 skrev 2023-07-12 19:52:15 följande:

Är helt med dig. Känner mig så negativ, tänker det värsta att det inte gick denna gång heller. Försöker verkligen vara positiv men det går bara inte. Känner liksom inga direkta symtom, trött och ett fruktansvärt humör, lite konstig i tjejmagen och huvudvärk. Alltså allt som jag brukar ha innan mens. Vill heller inte testa för tidigt men vet inte om jag kommer kunna hålla mig, vill bara veta för att kunna börja om liksom.
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-12 20:38:12 följande:
    Är helt med dig. Känner mig så negativ, tänker det värsta att det inte gick denna gång heller. Försöker verkligen vara positiv men det går bara inte. Känner liksom inga direkta symtom, trött och ett fruktansvärt humör, lite konstig i tjejmagen och huvudvärk. Alltså allt som jag brukar ha innan mens. Vill heller inte testa för tidigt men vet inte om jag kommer kunna hålla mig, vill bara veta för att kunna börja om liksom.
    Vore fint om man kunde snabbspola till mensen om det ändå inte tagit sig. Denna sega väntan😐
  • Lulu1987

Bim - 1 imorgon (troligtvis) och alltså ångesten och nervositeten varje gång man går på toa!

Såååå rädd att se blod på pappret, vill bara att det ska vara bim+4 och ingen mens, så man kanske kan va "lite lugnare". 😫

Tänker testa först på Bim+2 eller 3, om jag inte fått nån mens...ev testar jag tidigare men det är bara om jag mår illa eller nåt sånt.

Håller tummar och tår att vi alla plussar! 💖

Svar på tråden BIM Juli 2023