BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ja jag tänker nog oxå att det är äl+10 för jag tror inte jag har någon 15-16 dagars lutealfas iaf!
ja jag har haft så många spökstreck på babyplan med så litar inte alls på dom!
såhär ser det ut om det är äl+10
BIM -1 och idag kom det rosa när jag torkade mig på toan, vilket det alltid gör vid start av mens..
Så nytt försök nästa månad :(
för alla som testar med babyplan och för att visa vad jag menar Sanlin:
Om kvalitén är med mig nu så visar det ensamma testet jag har två olika bilder på ett ljust grått spökstreck och de andra är plus och har färg men är väldigt svagt. Vi vet ju alla hur kvaliteten är här på familjeliv så det kanske inte syns tydligt här men är en ganska bra måttstock jag har lärt mig under alla månader med att jaga ett plus med babyplan test. (Plusset ni ser är det missfall jag fick tre månader sedan Så jag har inte plussat nu) denna cykel är jag bara på äl+5 nu :) med det grå ljusa spökstrecket tog jag ultratidigt clearblue som visade inte gravid så det var inte en kemisk graviditet heller utan bara spök. Det är sällan jag fått spök på babyplan och jag har även fått det på RFSU och annat så alla test kan inte alltid ha 100% kvalitet men varje gång har strecket varit ljust grått och inte någon färg alls Utan mer som en skugga bara.
Håller innerligt mina tummar att de blir ett plus för dig❤️ hoppas tempen fortsätter uppåt!
åh bra att du också har erfarenhet av det så jag inte krossade förhoppningar ❤️
Ja jag tänker nog oxå att det är äl+10 för jag tror inte jag har någon 15-16 dagars lutealfas iaf!
ja jag har haft så många spökstreck på babyplan med så litar inte alls på dom!
såhär ser det ut om det är äl+10
Grattis Birdiz!! 😍
Nu har jag plussat! Tredje dagen idag med positivt som bara blivit starkare. Det första positiva kom 7 dagar efter ÄL !
Stort grattis! Vad kul!! :D
Undrar också vilket test du använde. 7 dagar verkar vara väldigt tidigt.
Mololo, vänta 4 timmar och prova igen.
Det är bäst att testa för ägglossning mellan 10-21 då kroppen producerar mer lh under dagtid, iallafall är det vad som sägs.
Hade/har Bim igår eller idag! Min temp är absolut högre än normalt nu de senaste 2 dagarna för att vara mig. Vet inte om jag vågar testa idag eller om jag ska vänta till imorgonbitti? (Tror ÄL skedde cd17 och ej 20 som nu satt. Tror jag ska utesluta tempen cd19).
Syskonförsök jag har bestämt mig för stt det är starkare imorgon och plus på digitalt i övermorgon nu, jag försöker manifestera jag har liiite molvärk nu så kan va mens på g med isf har jag längre lutealfas än jag trott!