• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Syskonförsök

Spännande! Testa idag!!!

Mojsan95 skrev 2023-07-14 09:46:21 följande:

Hade/har Bim igår eller idag! Min temp är absolut högre än normalt nu de senaste 2 dagarna för att vara mig. Vet inte om jag vågar testa idag eller om jag ska vänta till imorgonbitti? (Tror ÄL skedde cd17 och ej 20 som nu satt. Tror jag ska utesluta tempen cd19).

• Syskonförsök

Hoppas det är så och att du inte behöver bli besviken❤️

Sanlin90 skrev 2023-07-14 09:50:10 följande:

Syskonförsök jag har bestämt mig för stt det är starkare imorgon och plus på digitalt i övermorgon nu, jag försöker manifestera Tungan ute jag har liiite molvärk nu så kan va mens på g med isf har jag längre lutealfas än jag trott!

• Lulu1987
    Mojsan95 skrev 2023-07-14 09:46:21 följande:

Hade/har Bim igår eller idag! Min temp är absolut högre än normalt nu de senaste 2 dagarna för att vara mig. Vet inte om jag vågar testa idag eller om jag ska vänta till imorgonbitti? (Tror ÄL skedde cd17 och ej 20 som nu satt. Tror jag ska utesluta tempen cd19).

Åh vad spännande!! Jag tänkte testa imorgon, håller tummarna för dig! 🤗
  • Leonas

Grattis Birdiz! 🥰

Här kom mensen igårkväll, så nästa bim och kontakt om ivf väntas i mitten på augusti.

Ha en fin sommar alla, håller tummarna för er!

• Mololo
    Miahl87 skrev 2023-07-14 09:26:49 följande:

Mololo, vänta 4 timmar och prova igen.
    Det är bäst att testa för ägglossning mellan 10-21 då kroppen producerar mer lh under dagtid, iallafall är det vad som sägs. 

Tack för svar! Tog ett test nu vid 12 och det blev glad gubbe, så kanske är det äl redan i morgon och inte på söndag som jag först trodde. Tur vi fick till det igår. 😆 ;) 
  • Alvedon83

Jag är på äl +6 idag (tror jag). Ilar lite i livmodern men har för övrigt inga symptom. Bim 23/7.

• Janbo
    Birdiz skrev 2023-07-14 07:38:34 följande:

Nu har jag plussat! Tredje dagen idag med positivt som bara blivit starkare. Det första positiva kom 7 dagar efter ÄL !

Åh grattis! 💕

• Lulu1987

Någon mer än jag som ska testa imorgon? 🙂

Blir bim+1 eller 2, beroende på hur många cykeldagar jag borde haft denna gång. 

• babybel95
    Lulu1987 skrev 2023-07-14 17:30:54 följande:

Någon mer än jag som ska testa imorgon? 🙂

Blir bim+1 eller 2, beroende på hur många cykeldagar jag borde haft denna gång. 

Är på bim-3/4 imorgon och kommer nog ta ett testa tidigt, orkar inte hålla mig. Bra karaktär man har 🤪
  • Birdiz
    Alvedon83 skrev 2023-07-14 08:17:08 följande:
    Vilket test använde du? Sju dagar efter äl är ju jättetidigt! Många grattis! 😊
    Det var från graviditetskollen.nu, deras egna märke! 
    Jaa supertidigt, med mina andra två barn har jag fått svaga plus 2-3 dagar innan bim så blev lite chockad faktiskt! Antingen skedde ägglossning tidigare än jag trodde eller så är det fler där inne och högre hcg-mängd... :) 
Svar på tråden BIM Juli 2023