• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Macbookpro

Många av Er väljer att börja testa först efter BIM. Hur kommer det sig att ni inte börjar med ?testa tidigt test? långt innan ? Enligt testen ska de vara tillförlitliga på bim -6

fortfarande rätt ny i barnskaparsvängen och har börjar testa redan nu (bim -7) 🤪

• Lulu1987
    Alvedon83 skrev 2023-07-13 06:05:36 följande:
    Duktigt att du klarar att vänta, lycka till 🤩
    Tusen tack! 🥰

Jo är väl att jag blivit lite härdad, orkar inte med fler minus så bättre att börja testa när/om mensen är sen, så finns det lite mer hopp känner jag. 

Hur går det för dig? Förlåt, kunde inte scrolla upp så långt och läsa på mobil, så minns inte i huvudet vem som skrivit vad. 🙏🏾
  • Lulu1987
    Macbookpro skrev 2023-07-13 07:00:31 följande:

Många av Er väljer att börja testa först efter BIM. Hur kommer det sig att ni inte börjar med ?testa tidigt test? långt innan ? Enligt testen ska de vara tillförlitliga på bim -6

fortfarande rätt ny i barnskaparsvängen och har börjar testa redan nu (bim -7) 🤪

Kan bara svara för mig själv, men för mig är det då jag testat tidigt sedan November förra året och jag har tröttnat på minus när jag hajpat upp mig själv/varit skenis varje gång. 😅 Innan bim kan ju testerna visa minus felaktigt också. 

Förra och enda gången jag varit gravid (tyvärr var inte förutsättningarna bra så vart abort), då testade jag först på BIM+6, när jag redan hade börjat må illa.

Håller tummarna att du får ett plus sen! ❤️
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-13 06:57:32 följande:
    Äl+9 idag (+8 enligt nc), försöker hålla mig från att testa. Min graf ser ju lovande ut men det kan ju vända snabbt så är inställd på det värsta. 😩
    Ser bra ut! Förresten är den där appen gratis? Tänkte prova tempa nästa månad.
  • babybel95
    Alvedon83 skrev 2023-07-13 07:38:37 följande:
    Ser bra ut! Förresten är den där appen gratis? Tänkte prova tempa nästa månad.
    Jag har gratisversionen, vill man så kan man betala för lite mer funktioner men jag tycker detta räcker gott och väl. 😊
  • Syskonförsök

Jag kör också gratis versionen! räcker gott. :) 

babybel95 skrev 2023-07-13 07:45:08 följande:
    Jag har gratisversionen, vill man så kan man betala för lite mer funktioner men jag tycker detta räcker gott och väl. 😊
  • Cykelstöld

Tog ett Testa Tidigt i morse på ÄL +8 men det var väldigt negativt 😂 Aja, hoppet är inte helt ute än. Får testa igen i helgen.

• Sanlin90

Min temp är låg men känner ingen mens på g, brösten spänner med men är garanterat inte gravid med dom här låga temparna!

Svar på tråden BIM Juli 2023