• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Sanlin90

Tack! Just nu har jag pyttelite hopp om att bara vara äl+9 och det är för tidigt men har haft lätta spottings idag med och jag är så varm!

• Lina98
    Sanlin90 skrev 2023-07-13 18:20:08 följande:

Tack! Just nu har jag pyttelite hopp om att bara vara äl+9 och det är för tidigt men har haft lätta spottings idag med och jag är så varm!

Skickar lite styrkekramar och håller tummarna för er!❤️
  • Sanlin90
    Lina98 skrev 2023-07-13 18:52:47 följande:
    Skickar lite styrkekramar och håller tummarna för er!❤️
    Tack så mycket! Hjärta
  • Macbookpro
    Sanlin90 skrev 2023-07-13 16:13:30 följande:
    Jag fick just ett sammanbrott hos min sambo, haft sån hög puls idag att jag bara svettas rätt vad det är kändes livet bara så orättvist, vi har försökt sedan april 2021 och jag kände nu att äl kom cd 14 jag är på äl+14(9?) men ingen mens kommer, inget plus så jag bara bröt ihop och började gråta för det och för pulsen är så jävla jobbig!
    håller tummarna för er ❤️ låter så frustrerande att ha kroppen som beter sig på det där viset. 
  • babybel95

Håller tummarna för er Sanlin90. 

Jag fick en känsla idag av att jag nog är gravid. Samma känsla som jag hade när jag var gravid med sonen. Vågar dock inte lita på den för å andra sidan känns det som det inte gick denna gången. Äl+10 imorgon och hoppas verkligen jag kan hålla fingrarna i styr och inte testa. 

• Mamma30

Någon här som haft stegring på stickor, gravtest och sedan fått blödning? Kan det vara tvilling som lämnat eller är det helt kört tror ni? 

• Janbo

Skickar också en kram! Hoppas + kommer snart ????🏼

Sanlin90 skrev 2023-07-13 16:13:30 följande:
    Jag fick just ett sammanbrott hos min sambo, haft sån hög puls idag att jag bara svettas rätt vad det är kändes livet bara så orättvist, vi har försökt sedan april 2021 och jag kände nu att äl kom cd 14 jag är på äl+14(9?) men ingen mens kommer, inget plus så jag bara bröt ihop och började gråta för det och för pulsen är så jävla jobbig!
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-13 22:20:01 följande:

Håller tummarna för er Sanlin90. 

Jag fick en känsla idag av att jag nog är gravid. Samma känsla som jag hade när jag var gravid med sonen. Vågar dock inte lita på den för å andra sidan känns det som det inte gick denna gången. Äl+10 imorgon och hoppas verkligen jag kan hålla fingrarna i styr och inte testa. 

Spännande, äl +10 hade jag absolut testat😊
  • babybel95
    Alvedon83 skrev 2023-07-14 06:54:32 följande:
    Spännande, äl +10 hade jag absolut testat😊
    Jag besparade mig ev besvikelse idag och kissade fort när jag vakna så jag inte skulle ånga mig  😂 Kanske blir ett test imorgon om tempen håller sig uppe också idag sjönk det pyttelite (mindre än 0,1 grad) men kan vara för att jag sov utan täcke och med öppen mun (är väldigt känslig för sånt). Så vi får se, känslan att jag är gravid är iaf bortblåst idag 😅 vågar nog inte hopps för mycket för kommer bli sååå besviken.
  • Macbookpro

bim -6 negativt test. 

drömde  att jag var gravid med tvillingar inatt. hoppas på + imorgon 

Svar på tråden BIM Juli 2023