• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Macbookpro
    Lulu1987 skrev 2023-07-13 07:17:14 följande:
    Kan bara svara för mig själv, men för mig är det då jag testat tidigt sedan November förra året och jag har tröttnat på minus när jag hajpat upp mig själv/varit skenis varje gång. 😅 Innan bim kan ju testerna visa minus felaktigt också. 

Förra och enda gången jag varit gravid (tyvärr var inte förutsättningarna bra så vart abort), då testade jag först på BIM+6, när jag redan hade börjat må illa.

Håller tummarna att du får ett plus sen! ❤️

Jo, skenis är man nog allt. Sedan igår em känns det som jag har PMS (har aldrig haft PMS eller känningar innan mens förut). Trött, nästan lite febrig och ordentligt känslig med rejäla humörsvängningar, känns som jag ska börja lipa hela tiden. Tjöt t.ex. som ett barn igår när min man sa att han tyckte det var tramsigt att ge sin fru en present efter att ha fött ett barn haha. Stackarn fick en smärre chock när jag började storböla, inte riktigt likt mig nämligen. 

Fick ett negativt test imorse men kommer testa imorgon och på lördag. Ser jag inga positiva indikationer ska jag unna mig ett glas vin eller två på min mans födelsedag har jag bestämt mig för. Cool 

• Sanlin90
    Syskonförsök igår tog jag ett negativt på kvällen men inte idag, nu fick jag helt sinnessjuk halsbränna brukar ha det ibland men inte såhär illa sen jag va gravid med dottern, normalt får jag bara på kvällsrna med, känns dock som min temp är för låg för att det ska komma något positivt ur det.
  • Syskonförsök

Nej då är nog sannolikheten liten dessvärre, speciellt med ett test dag 13. Men ska aldrig säga aldrig 

Sanlin90 skrev 2023-07-13 10:08:53 följande:
    Syskonförsök igår tog jag ett negativt på kvällen men inte idag, nu fick jag helt sinnessjuk halsbränna brukar ha det ibland men inte såhär illa sen jag va gravid med dottern, normalt får jag bara på kvällsrna med, känns dock som min temp är för låg för att det ska komma något positivt ur det.
  • Syskonförsök

När man är dag fyra efter ägglossning och känner några stick i livmodern följt av intensiv molvärk och direkt tänker det är implantion🤪🙈😅 varför gör en så här mot dig själv varje cykel 

• Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-13 12:28:48 följande:

När man är dag fyra efter ägglossning och känner några stick i livmodern följt av intensiv molvärk och direkt tänker det är implantion🤪🙈😅 varför gör en så här mot dig själv varje cykel 

Jadu bra fråga, jag letar också massa symptom😄
  • Hejvärldenhej

Reporting from munkpeppar cykel 2 - glad blinkande gubbe på Clearblue över en vecka tidigare än NC tycker jag ska börja testa 🎉 håll tummarna för ägglossning till helgen/måndag 

• Sanlin90
    Jag fick just ett sammanbrott hos min sambo, haft sån hög puls idag att jag bara svettas rätt vad det är kändes livet bara så orättvist, vi har försökt sedan april 2021 och jag kände nu att äl kom cd 14 jag är på äl+14(9?) men ingen mens kommer, inget plus så jag bara bröt ihop och började gråta för det och för pulsen är så jävla jobbig!
  • cutepenguin
    Sanlin90 skrev 2023-07-13 16:13:30 följande:
    Jag fick just ett sammanbrott hos min sambo, haft sån hög puls idag att jag bara svettas rätt vad det är kändes livet bara så orättvist, vi har försökt sedan april 2021 och jag kände nu att äl kom cd 14 jag är på äl+14(9?) men ingen mens kommer, inget plus så jag bara bröt ihop och började gråta för det och för pulsen är så jävla jobbig!

Skickar kramar till dig ❤️ Fy vad tufft.. Hoppas ert plus kommer snart!! 

• Sanlin90
    cutepenguin skrev 2023-07-13 16:31:49 följande:

Skickar kramar till dig ❤️ Fy vad tufft.. Hoppas ert plus kommer snart!! 

Tack så mycket!Hjärta
Svar på tråden BIM Juli 2023