BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Jo, skenis är man nog allt. Sedan igår em känns det som jag har PMS (har aldrig haft PMS eller känningar innan mens förut). Trött, nästan lite febrig och ordentligt känslig med rejäla humörsvängningar, känns som jag ska börja lipa hela tiden. Tjöt t.ex. som ett barn igår när min man sa att han tyckte det var tramsigt att ge sin fru en present efter att ha fött ett barn haha. Stackarn fick en smärre chock när jag började storböla, inte riktigt likt mig nämligen.
Fick ett negativt test imorse men kommer testa imorgon och på lördag. Ser jag inga positiva indikationer ska jag unna mig ett glas vin eller två på min mans födelsedag har jag bestämt mig för.
Nej då är nog sannolikheten liten dessvärre, speciellt med ett test dag 13. Men ska aldrig säga aldrig
När man är dag fyra efter ägglossning och känner några stick i livmodern följt av intensiv molvärk och direkt tänker det är implantion🤪🙈😅 varför gör en så här mot dig själv varje cykel
När man är dag fyra efter ägglossning och känner några stick i livmodern följt av intensiv molvärk och direkt tänker det är implantion🤪🙈😅 varför gör en så här mot dig själv varje cykel
Reporting from munkpeppar cykel 2 - glad blinkande gubbe på Clearblue över en vecka tidigare än NC tycker jag ska börja testa 🎉 håll tummarna för ägglossning till helgen/måndag
Skickar kramar till dig ❤️ Fy vad tufft.. Hoppas ert plus kommer snart!!
Skickar kramar till dig ❤️ Fy vad tufft.. Hoppas ert plus kommer snart!!
Jag förstår verkligen att det måste vara så jobbigt och frustrerande!! ❤️❤️kram