• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Birdiz

Nu har jag plussat! Tredje dagen idag med positivt som bara blivit starkare. Det första positiva kom 7 dagar efter ÄL !

• Sanlin90

Ser svagt på test idag men får se om det ökar imorgon, syns säkert inte här!
  • Alvedon83
    Birdiz skrev 2023-07-14 07:38:34 följande:

Nu har jag plussat! Tredje dagen idag med positivt som bara blivit starkare. Det första positiva kom 7 dagar efter ÄL !

Vilket test använde du? Sju dagar efter äl är ju jättetidigt! Många grattis! 😊
  • Alvedon83
    Macbookpro skrev 2023-07-14 07:20:04 följande:

bim -6 negativt test. 

drömde  att jag var gravid med tvillingar inatt. hoppas på + imorgon 

Jag drömde att jag tog en massa tester och det bara krånglade och blev fel 😄 hoppas på plus för oss snart👍
  • Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-07-14 07:53:16 följande:
    Ser inget, men va spännande då kanske det syns mer imorrn? 🤩
  • Syskonförsök

grattis!🥰

Birdiz skrev 2023-07-14 07:38:34 följande:

• Syskonförsök

Ser ingenting tyvärr. Och av erfarenhet, var verkligen på din vakt med små små grå streck. Oftast betyder det ingenting! med dessa test har mina streck varit rosa även om de varit som en skugga när jag varit gravid, alla gånger de varit grå har de inte varit något ❤️ skydda ditt hjärta och få inte för mycket förhoppningar om du inte ser färg i det!

Men tempen är spännande. Kanske är du på äl+10 ändå? mer rimligt eftersom mensen inte kommit och du inte har ett tydligt plus.

Sanlin90 skrev 2023-07-14 07:53:16 följande:
Svar på tråden BIM Juli 2023