• Birdiz

BIM Juli 2023

Kul att få hänga i en bim-tråd igen! Skräckblandad förtjusning, vi har precis bestämt oss för en trea här. Har två st på 4 och 6 sen innan :) Båda blev till väldigt snabbt!

1/
    7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
    2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
    4/7 - Foodie, första barnet
    5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
    5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
    5/7 - ida543, första barnet, 6:e försöket (1 missfall)
    8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
    9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Hejväldenhej, första barnet 6e försöker 
    9/7 - Malmötjej, första barnet, 6e försöket 
    11/7  Lina95 första barnet, 11e försöket 
    11/7- Ranin, första barnet, 2:a försöket
    13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
    20/7 momof4soon, 4 barnet och första försöket
    22/7 Birdiz, tredje barnet, första försöket.
  • Birdiz

Har antagligen haft ÄL redan (positivt på sticka både morgon och kväll 3 juli. Rätt sekret 4 juli men fick tyvärr inte till något ligg efter kvällen den 1 juli.. vad tror ni? Är det kört denna månad? Rynkar på näsan

• Birdiz
    Lina98 skrev 2023-07-07 09:17:16 följande:

Hej på er!
    Fick maximalt utslag på ÄL-test igår så antar att jag har ägglossning typ idag. 

asså jag har blivit så jävla desperat efter dessa 15 försök så nu har jag införskaffat en såndär ?befruktningskopp? och börjat med bidrottningsgele och diverse andra vitaminer😅 har dessutom haft sex i alla fertila dagar och tänkte fortsätta tills temphöjningen sker. 

mvh
    desperat tjej😅

Nyfiken, vad är en befruktningskopp? :)
  • Birdiz

Nu har jag plussat! Tredje dagen idag med positivt som bara blivit starkare. Det första positiva kom 7 dagar efter ÄL !

• Birdiz
    Alvedon83 skrev 2023-07-14 08:17:08 följande:
    Vilket test använde du? Sju dagar efter äl är ju jättetidigt! Många grattis! 😊
    Det var från graviditetskollen.nu, deras egna märke! 
    Jaa supertidigt, med mina andra två barn har jag fått svaga plus 2-3 dagar innan bim så blev lite chockad faktiskt! Antingen skedde ägglossning tidigare än jag trodde eller så är det fler där inne och högre hcg-mängd... :) 
Svar på tråden BIM Juli 2023