BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
inte fått min mens än men har kastat in handduken denna månad för har redan äl 7 spottings :(
Testade negativt imorse på äl+11 så tror jag får satsa på juli! 😊
Skriver in mig jag med för juli 😊
Hej!
Skriver in mig också, så skönt att vara omgiven av andra i samma sits. ❤️ Är ganska oregelbunden (26-39 dagar) då kroppen ibland verkar ha svårt att släppa ägget, men tempar och använder ÄL-test så uppdaterar också efter hand om det ändras.
Hoppar in här och hoppas jag får hänga på, äntligen dags för oss att börja försöka, skräckblandad förtjusning!
Hoppar in här också, fick mensen idag och nu ska jag köra igång med inotsiol och rosenrot så får jag se om det händer något, snart hållt på i 1 år utan resultat.. 🤞
Hoppar även jag in i tråden då mensen kom idag
Nice att julitråden är uppe !
Lägger in mig med
Jag är lite nyfiken på vad ni andra gör för att öka chanserna (om ni gör något?). Själv så äter jag rosenrot och b-vitaminer, har i princip slutat med kaffe och alkohol, tempar varje morgon och använder ÄL-tester. I övrigt försöker jag ta hand om mig, äta bra och sova bra, jag är före detta elitidrottare så jag tränar väldigt mycket men ska försöka dra ner även på träningen i sommar och se om kanske det kan ge effekt. Jag har köpt bidrottninggelé men har inte vågat testa den än.
Någon som vill dela med sig? 😊❤️