BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Jag är lite nyfiken på vad ni andra gör för att öka chanserna (om ni gör något?). Själv så äter jag rosenrot och b-vitaminer, har i princip slutat med kaffe och alkohol, tempar varje morgon och använder ÄL-tester. I övrigt försöker jag ta hand om mig, äta bra och sova bra, jag är före detta elitidrottare så jag tränar väldigt mycket men ska försöka dra ner även på träningen i sommar och se om kanske det kan ge effekt. Jag har köpt bidrottninggelé men har inte vågat testa den än.
Någon som vill dela med sig? 😊❤️
Tack för att du delar med dig! C-vitamin och omega 3 kanske jag också skulle börja med, om det ökar chansen!
Håller med om att det är svårt. Speciellt när man inte vet hur länge man behöver ?anpassa livet?. Jag har tränat 10-12 pass i veckan för ett par år sedan. Nu är jag nere på 6-7, oftast lågintensiva. Vill inte dra ner mer om jag inte behöver men det är ju så svårt att veta vad som är lagom. Om det ens finns något lagom.
Tack för att du delar med dig! C-vitamin och omega 3 kanske jag också skulle börja med, om det ökar chansen!
Håller med om att det är svårt. Speciellt när man inte vet hur länge man behöver ?anpassa livet?. Jag har tränat 10-12 pass i veckan för ett par år sedan. Nu är jag nere på 6-7, oftast lågintensiva. Vill inte dra ner mer om jag inte behöver men det är ju så svårt att veta vad som är lagom. Om det ens finns något lagom.
På så vis! Då ska det inhandlas! Tack!
Och nej det tror inte jag heller, tack, bara att man blir så nojig när man försökt ett tag och ifrågasätter ungefär allt man gör 😂
Jag kör C-vitamin och gravidtabletter 😊
Har varit dålig med motion och bör få in det mer.
Jag tempar också samt ÄL testar.
Någon som ska börja ÄL testa snart ? Har beräknad ÄL nästa vecka så tänkte börja på onsdag
Jag är lite nyfiken på vad ni andra gör för att öka chanserna (om ni gör något?). Själv så äter jag rosenrot och b-vitaminer, har i princip slutat med kaffe och alkohol, tempar varje morgon och använder ÄL-tester. I övrigt försöker jag ta hand om mig, äta bra och sova bra, jag är före detta elitidrottare så jag tränar väldigt mycket men ska försöka dra ner även på träningen i sommar och se om kanske det kan ge effekt. Jag har köpt bidrottninggelé men har inte vågat testa den än.
Någon som vill dela med sig? 😊❤️
Jag äter d-vitamin, omega3, folsyra, q10 och inositol då min läkare tyckte jag hade tecken till mild PCO så testat de sen några månader tillbaka.
Gjorde en hel del livsförändringar, slutade med kaffet/alkohol vågade knappt äta sushi men har faktiskt börjat återgå lite till de mer normala då de verkar inte spela så stor roll så länge man dricker/äter med måtta och bara stressigt med alla måsten.
Jag tempar också och redan börjat testa mig inför ÄL 😊 är på cykeldag 11 idag så närmar sig nog en glad gubbe!
Hej! Hoppar in här... För mig behöver det nog ske ett litet mirakel dock då min sambo är bortrest under de viktigaste dagarna den här månaden .. :(