BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
För mig är det heeelt olika konsistenser och utseende. vid ägglossning är det ju som äggvita alltså helt genomskinligt och väldigt segt/?stycky?. Går att få en sträng mellan fingrarna (ett sett att testa på). Sperman är mer vit och bara kladdig.
Eftersom jag inte vet när äl sker, men har beräknad på fredag. Har haft mycket på jobbet sen december, så har jag inte haft mens på 3 månader, kom äntligen nu i juni, testat mig varje dag nu. Tar rosenrot och inotsiol, men vågar man fortsätta med det för jag är rädd att jag missar min äl o rosenrot framkallar missfall? Lägger in bilder på testerna, cb är från idag
Ja men då var man tillbaka då, efter en adenomyos och endometrios diagnos. Ätit p-piller nu i tre månader men jag blödde varje dag endå så nu ska vi försöka bli gravida naturligt under sommaren och till hösten lutar det mot utredning Vi håller tummar och tår på att vi blir gravida nu innan dess!
Hoppas på att se många pluss i denna tråd
2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
Hoppar också in här. Har dock inget datum än så lägger till det senare. Har precis haft ett ma i vecka 9+0 (embryot var i vecka 5-6 någonstans). Så väntar på att sluta blöda och sen ÄL. Så förhoppningsvis hinner jag ha BIM i slutet av juli. Håller tummarna för oss alla! ❤️
Om jag får fråga, hur fick du dina diagnoser? Du behöver såklart inte svara om du inte vill.
Har själv endometrios och enligt sjukvården här så ville dom inte göra några särskilda kontrollen innan jag planerar att bli gravid. Så jag antar att det bara är att köra på och hoppas att det tar sig snart.
Ja men då var man tillbaka då, efter en adenomyos och endometrios diagnos. Ätit p-piller nu i tre månader men jag blödde varje dag endå så nu ska vi försöka bli gravida naturligt under sommaren och till hösten lutar det mot utredning Vi håller tummar och tår på att vi blir gravida nu innan dess!
Hoppas på att se många pluss i denna tråd
Åh håller tummarna för er ❤️❤️❤️
fråga: nån som vet om ÄL-test är negativt redan dagen efter ägglossning? Jag missade att testa igår på det som borde varit dagen. Tog ett sånt CB-digitalt rosa idag och fick negativt. Har denna cykel inte fått ett positivt och än så länge ingen temp-höjning 🤔 är på cd26
Hej!
jag hoppar på här och hoppas jag gör rätt :) försöker för ett tredje barn men första gången jag är med här :).
jag hade ÄL 25/6 och BIM är 9/7. Har nu i två dagar molande verk i nedre delen av magen, ihållande speciellt på kvällen. Någon som känner igen det? jag brukar inte ha ont och känningar så långt innan mensen.
förmodligen är det bara jag som önsketänker..
2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
3/7 - Mololo, andra barnet
3/7 - Lavendel94, första barnet, 2:a försöket
4/7 - Foodie, första barnet
5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
5/7 - ida543, första barnet, 6:e försöket (1 missfall)
8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
9/7 - Hejväldenhej, första barnet 6e försöker
9/7 - Malmötjej, första barnet, 6e försöket
9/7 - MiniRodini, andra barnet, 3:e försöket
9/7 - Vinternoll1, tredje barnet, 1a försöket
11/7 Lina95 första barnet, 11e försöket
11/7- Ranin, första barnet, 2:a försöket
13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
14/7 - Lulu1987, första barnet
16/7 Bär, 3:e barnet, 2:a försöket efter MF.
21/7 fruffe, 2a barnet, 3e försöket
21/7 Barbrastreisand
22/7 Birdiz, tredje barnet, första försöket
22/7 Lina98, första barnet, 15e försöket
23/7 Alvedon83, fjärde barnet, sjätte försöket efter MF.
28/7 Sally101, första barnet, 2:a försöket