BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Min temp dippade ordentligt imorse och det kändes i hela kroppen som att mensen skulle komma när som helst, har lugnat sig lite nu. Är dock bara på ÄL+5. Så antingen hade jag ÄL tidigare än jag trodde eller så fäste ägget nu? Har tyvärr hamnat i någon negativ tankespiral och känner mig helt säker på att vi inte kommer att lyckas nu heller så tror mer på det första. Men får väl se hur det utvecklar sig helt enkelt. Ska inte testa före BIM vilket är på torsdag. Så det blir en lång väntan dit 😅
Tack för alla grattis! Inget syns på vanlig sticka än, kanske lite lite lite spökstreck men jag hoppas vi ses i en BF mars tråd så småningom! Lycka till alla, juli känns som en fertil månad!
Tack för alla grattis! // Inget syns på vanlig sticka än, kanske lite lite lite spökstreck men jag hoppas vi ses i en BF mars tråd så småningom! Lycka till alla, juli känns som en fertil månad!
har du haft några mer symtom?
Kanske håller hoppet uppe då, mitt test på äl+10 idag var ju negativt men det var också ett sånt med känslighet på 25.. har inga testa tidigt hemma.
har du haft några mer symtom?
Kanske håller hoppet uppe då, mitt test på äl+10 idag var ju negativt men det var också ett sånt med känslighet på 25.. har inga testa tidigt hemma.
Hej allesammans,
kom precis på hur fint det var att samtala här på familjeliv när man försökte med första barnet 🥰. Därför hoppar jag nu in i tråden. Andra försöket för ett andra barn.
Givetvis var det kört denna månad med. Blir inte ens förvånad längre. Livet är så orättvist! 💔 till hösten blir de nog IVF, orkar inte mer efter snart 2 år. Tillskott hit o dit, ändra på det ena o det andra. Lever ett friskt o hälsosamt liv men har denna förbannelse över mig. Är så less..
Lycka till alla andra!! Hoppas ni får era efterlängtade pluss! ❤️
Givetvis var det kört denna månad med. Blir inte ens förvånad längre. Livet är så orättvist! 💔 till hösten blir de nog IVF, orkar inte mer efter snart 2 år. Tillskott hit o dit, ändra på det ena o det andra. Lever ett friskt o hälsosamt liv men har denna förbannelse över mig. Är så less..
Lycka till alla andra!! Hoppas ni får era efterlängtade pluss! ❤️
Asså jag förstår inte? Jag har haft positiva ÄL test flera dagar i rad, så tog ett gravtest från RFSU igår som visade positivt. Fattade ingenting, så tog ett digitalt idag som visar Gravid 2-3 veckor?
Men när hände det liksom? Min senaste mens var 13/6, så jag får verkligen inte ihop det? Har ju BIM 9/7, så det är ju på tok för tidigt att plussa. Kan det vara rester av ett missfall fast jag hade som vanlig mens?
Så konstigt och glad vågar jag inte va när jag verkligen inte får ihop det i huvudet? Kan heller inte påstå att jag har några direkta gravsymtom, ev illamående men det kom i samband med att jag plussa igår så tänker att det kanske är psykologisk? Hmm.
Någon som varit med om liknande? Antar att jag får följa stegring på gravtest eller ta ett nytt digitalt om några dagar och se om det ökar?
Är så förvirrad! Kram
Asså jag förstår inte? Jag har haft positiva ÄL test flera dagar i rad, så tog ett gravtest från RFSU igår som visade positivt. Fattade ingenting, så tog ett digitalt idag som visar Gravid 2-3 veckor?
Men när hände det liksom? Min senaste mens var 13/6, så jag får verkligen inte ihop det? Har ju BIM 9/7, så det är ju på tok för tidigt att plussa. Kan det vara rester av ett missfall fast jag hade som vanlig mens?
Så konstigt och glad vågar jag inte va när jag verkligen inte får ihop det i huvudet? Kan heller inte påstå att jag har några direkta gravsymtom, ev illamående men det kom i samband med att jag plussa igår så tänker att det kanske är psykologisk? Hmm.
Någon som varit med om liknande? Antar att jag får följa stegring på gravtest eller ta ett nytt digitalt om några dagar och se om det ökar?
Är så förvirrad! Kram