• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • amiilee

Vad tror ni om min kurva? BIM +1/ÄL+12 idag? prickade bara ett tillfälle då beräknad ÄL egentligen var en vecka fram först :( 

Hade dock riktigt molvärk/mensvärk där kring ÄL+7/8? kraftigt ömma bröst och tycker de blivit större? Fick dock negativt imorse på rfsu vanliga test och ska nog vänta nu 2-3 dagar med att ta test om inte mensen dyker upp. 
  • Syskonförsök

Kan du jämföra grafen mot en tidigare? Det är enda sätter att eventuellt se skillnader :)

amiilee skrev 2023-07-15 08:32:38 följande:
    //

Vad tror ni om min kurva? BIM +1/ÄL+12 idag? prickade bara ett tillfälle då beräknad ÄL egentligen var en vecka fram först :( 

Hade dock riktigt molvärk/mensvärk där kring ÄL+7/8? kraftigt ömma bröst och tycker de blivit större? Fick dock negativt imorse på rfsu vanliga test och ska nog vänta nu 2-3 dagar med att ta test om inte mensen dyker upp. 
  • babybel95
    Mojsan95 skrev 2023-07-15 06:48:50 följande:

Omg jag är gravid hörrni 🥹????🏻 

Stort grattis!😍
  • amiilee
    Syskonförsök skrev 2023-07-15 08:42:04 följande:

Kan du jämföra grafen mot en tidigare? Det är enda sätter att eventuellt se skillnader :)

Tog ut spiral i maj efter flera års användning och började med NC. ?Första cykeln? ser lite konstig ut så vet inte riktigt om man kan jmf med den? där räknade den ut att jag hade 33 dagars cykel och i denna tror NC att min cykel skulle bli 23-26 baserat på min temp. 

• Lulu1987

Mensen kom så klart nu på morgonen. Såååååå trött på det här ☹️

Mojsan och alla andra som plussat, stort grattis!!

• Syskonförsök

Förstår. Det positiva är att tempen verkar högre denna månad :) du får väl vänta och se lite då eftersom de var negativt imorse ändå!

amiilee skrev 2023-07-15 08:44:41 följande:
    Tog ut spiral i maj efter flera års användning och började med NC. ?Första cykeln? ser lite konstig ut så vet inte riktigt om man kan jmf med den? där räknade den ut att jag hade 33 dagars cykel och i denna tror NC att min cykel skulle bli 23-26 baserat på min temp. 
  • Sanlin90

Grattis till pluset mojsan!!

här gick tempen upp lite till idag men testet hade bara ett lite starkare spökstreck idag :(

• Alvedon83
    Lele88 skrev 2023-07-15 07:50:12 följande:

Stort grattis till alla som får plus!❤️ Hade det inte varit lite kul att uppdatera listan och skriva till vilka som plussat så man hänger med på hur många plus det blir? 😊

Till er som testar tidigt och får negativt, jag har vart gravid två gånger (dock ett ma) och har båda gångerna fått positivt först efter bim. Jag trodde det vart kört med dottern när jag fick negativt 3 dagar innan bim. Men sen kom inte mensen i tid så testade bim +2 och såg då ett svagt rosa streck🙏🏻

Ja det hade ju vart roligt om man uppdaterade listan med plus! 

Med mitt yngsta barn testade jag negativt cd 23-27 sen tog testen slut och jag trodde ändå att det var kört, sen kom inte mensen så då testade jag pos bim +1😊
  • Syskonförsök

Jag har nog aldrig fått spök två dagar i rad, säker att de inte är något nu då?🥰 håller tummarna de är starkare imorgon 

Sanlin90 skrev 2023-07-15 09:06:55 följande:

Grattis till pluset mojsan!!

här gick tempen upp lite till idag men testet hade bara ett lite starkare spökstreck idag :(

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-15 09:18:20 följande:

Jag har nog aldrig fått spök två dagar i rad, säker att de inte är något nu då?🥰 håller tummarna de är starkare imorgon 

Jag fick ett spök igår em med, kanske att det kan va något, tyckte mig se på dom vanliga babyplan med men det va så man bara anade något. 
Svar på tråden BIM Juli 2023