• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Alvedon83
    amiilee skrev 2023-07-16 09:10:26 följande:

BIM + 2 / ÄL+13 idag. Negativt digitalt test 😓

Beklagar😓
  • Alvedon83
    fjarilsblomma3 skrev 2023-07-16 10:06:25 följande:

jag testade mig nu imorse, fick positivt! och dääär kom paniken!!

Grattis🤩
  • Syskonförsök

Men grattis!! Kul med så många plus😍😍😍

• Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-16 10:29:40 följande:

Men grattis!! Kul med så många plus😍😍😍

Juli kanske är fertil månad? Sommar och sol gör gott🤩
  • Macbookpro
    Macbookpro skrev 2023-07-16 09:14:13 följande:

Tog ett test precis. negativt. samtidigt som jag torkade mig kom mensen. 3 dagar tidigare än väntat. 

Har alltid haft superregelbunden cykel.. 28 dagar prick med mens på förmiddagen. Varför blir det såhär bara för att man börjar försöka? 

Om det är ett tidigt MF, vet någon om det bara är att köra vidare som vanligt eller kan man få ytterligare rubbningar i cykeln pga det?
  • Macbookpro

Stort stort grattis!! så himla kul! 
  • Syskonförsök

Jättetråkigt och har hänt mig med. Det är inget tidigt missfall om du inte fått ett plus på stickan och kommer mensen i samband med att den ska komma brukar en säga kemisk graviditet i så fall, då har ägget inte fäst ordentligt så inget riktigt missfall :) de ska inte påverka med andra ord.

jag har haft tre kemiska graviditeter och ett missfall under tiden vi försökt för nummer två, strax över ett år.

Macbookpro skrev 2023-07-16 10:31:27 följande:
    Har alltid haft superregelbunden cykel.. 28 dagar prick med mens på förmiddagen. Varför blir det såhär bara för att man börjar försöka? 

Om det är ett tidigt MF, vet någon om det bara är att köra vidare som vanligt eller kan man få ytterligare rubbningar i cykeln pga det?
  • Syskonförsök

Hoppas! De får gärna smitta av sig ;)

Alvedon83 skrev 2023-07-16 10:30:55 följande:
    Juli kanske är fertil månad? Sommar och sol gör gott🤩
  • Macbookpro
    Syskonförsök skrev 2023-07-16 10:39:49 följande:

Jättetråkigt och har hänt mig med. Det är inget tidigt missfall om du inte fått ett plus på stickan och kommer mensen i samband med att den ska komma brukar en säga kemisk graviditet i så fall, då har ägget inte fäst ordentligt så inget riktigt missfall :) de ska inte påverka med andra ord.

jag har haft tre kemiska graviditeter och ett missfall under tiden vi försökt för nummer två, strax över ett år.

Tack för att du delar med dig. Gjorde att det kändes lite bättre även om jag blev jätteledsen att mensen kom nu :?( 
Svar på tråden BIM Juli 2023