• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Mololo

grattis till alla som plussat!! 

Själv missade vi typ äl då jag var bortrest på fredagen och mannen på lördagen. Och jag hade äl antingen fredag eller lördag fm? 😩 Dock fick vi till det på torsdagen så man får väl hoppas det kan räcka med en gång några dagar i förväg? ????

• Syskonförsök

Samma här! Fick till de en gång två dagar innan bara?

Mololo skrev 2023-07-16 16:58:48 följande:

grattis till alla som plussat!! 

Själv missade vi typ äl då jag var bortrest på fredagen och mannen på lördagen. Och jag hade äl antingen fredag eller lördag fm? 😩 Dock fick vi till det på torsdagen så man får väl hoppas det kan räcka med en gång några dagar i förväg? ????

• Cykelstöld

Var tvungen att testa igen 😂 RFSU Test tidigt gav ingenting (inte första gången de är en besvikelse för mig) men Clearblue digital säger Gravid! 🎉

• amiilee
    Cykelstöld skrev 2023-07-16 17:38:32 följande:
    Glömde bilden

Grattis @cykelstöd! Är det clearblue digital tidigt test eller vanligt? Konstigt att RFSU inte ger något utslag? 

Testade du på BIM eller innan/efter? Skrattande

• Cykelstöld
    amiilee skrev 2023-07-16 17:48:18 följande:

Grattis @cykelstöd! Är det clearblue digital tidigt test eller vanligt? Konstigt att RFSU inte ger något utslag? 

Det är testa tidigt (tror jag), jag är på äl +11 eller BIM -3 ca
  • Lina98

Grattis Cykelstöd!!😍

Fick en liten blödning idag igen och har 6 dagar kvar till BIM. Känns som att det är mellanblödningar och mens på G så känner att hoppet börjar dö ut lite. 😩

• Syskonförsök

Den som har veckor är inte testa tidigt! Skumt att de andra inte tar något då!! Är de doppade i samma urin?

amiilee skrev 2023-07-16 17:48:18 följande:

• Cykelstöld
    Syskonförsök skrev 2023-07-16 19:18:18 följande:

Den som har veckor är inte testa tidigt! Skumt att de andra inte tar något då!! Är de doppade i samma urin?

Japp, samma. Ska sägas att testa tidigt från RFSU fick ett litet streck sen, men mindre än den "vanliga" stickan som gav första positiva i morse. Har använt RFSU testa tidigt två ggr och båda gångerna fått falska negativa 🤷
  • Janbo

Jättegrattis! Hoppas så att det tar sig för oss nu 🤩

Cykelstöld skrev 2023-07-16 17:38:32 följande:
    Glömde bilden
Svar på tråden BIM Juli 2023