BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
grattis till alla som plussat!!
Själv missade vi typ äl då jag var bortrest på fredagen och mannen på lördagen. Och jag hade äl antingen fredag eller lördag fm? 😩 Dock fick vi till det på torsdagen så man får väl hoppas det kan räcka med en gång några dagar i förväg? ????
Samma här! Fick till de en gång två dagar innan bara?
grattis till alla som plussat!!
Själv missade vi typ äl då jag var bortrest på fredagen och mannen på lördagen. Och jag hade äl antingen fredag eller lördag fm? 😩 Dock fick vi till det på torsdagen så man får väl hoppas det kan räcka med en gång några dagar i förväg? ????
Var tvungen att testa igen 😂 RFSU Test tidigt gav ingenting (inte första gången de är en besvikelse för mig) men Clearblue digital säger Gravid! 🎉

Grattis @cykelstöd! Är det clearblue digital tidigt test eller vanligt? Konstigt att RFSU inte ger något utslag?
Testade du på BIM eller innan/efter? 
Grattis @cykelstöd! Är det clearblue digital tidigt test eller vanligt? Konstigt att RFSU inte ger något utslag?
Grattis Cykelstöd!!😍
Fick en liten blödning idag igen och har 6 dagar kvar till BIM. Känns som att det är mellanblödningar och mens på G så känner att hoppet börjar dö ut lite. 😩
Den som har veckor är inte testa tidigt! Skumt att de andra inte tar något då!! Är de doppade i samma urin?
Den som har veckor är inte testa tidigt! Skumt att de andra inte tar något då!! Är de doppade i samma urin?
Jättegrattis! Hoppas så att det tar sig för oss nu 🤩