• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Syskonförsök

Testa!! jag håller tummarna 😍😍😍

Barbrastreisand skrev 2023-07-17 10:44:49 följande:
    Jag funderar på om jag vågar testa idag😂  Hittade ett cb ealry i gömmorna och sparade morgonurin.. Är dock bara på äl+9, men brösten spänner som bara den och ska iväg några dagar nu och ville veta om jag kunde ta lite vin med gott samvete haha! 
  • Syskonförsök

Men får du väldigt tydliga sådana? Jag provade igår (äl+7 för att ha något att jämföra med senare så jag inte inbillar mig ett plus när jag senare testar för jag ser ett spök) och fick ett litet grått som jag inte ens tror syns här. det ser precis ut som strecket en ser innan en tar testet så därmed precis spök men starkare än så hade jag ändå trott de kunde vara något om en kollar på testet i tid. Rekommenderar därför att du kollar på testet innan du doppar det så syns de där strecken väldigt tydligt hur de ser ut! Provar lägga in bild På det jag tog för skojs skull, tror inte de syns men här är ett litet spök alltså!

Sanlin90 skrev 2023-07-17 10:33:06 följande:
    Ja det v anliga gråa som alltid blir :(
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-17 10:55:13 följande:

Men får du väldigt tydliga sådana? Jag provade igår (äl+7 för att ha något att jämföra med senare så jag inte inbillar mig ett plus när jag senare testar för jag ser ett spök) och fick ett litet grått som jag inte ens tror syns här. det ser precis ut som strecket en ser innan en tar testet så därmed precis spök men starkare än så hade jag ändå trott de kunde vara något om en kollar på testet i tid. Rekommenderar därför att du kollar på testet innan du doppar det så syns de där strecken väldigt tydligt hur de ser ut! Provar lägga in bild På det jag tog för skojs skull, tror inte de syns men här är ett litet spök alltså!

Nej dom är inte jättetydliga och ökar ju inte :/
  • Macbookpro
    Miahl87 skrev 2023-07-17 11:34:06 följande:

Tror jag vågar säga att jag är gravid faktiskt.. Äl+10 idag Glad

Men WOW! Ser så ut! Grattis! <3
  • Kawa81

Syns svagt på mittersta testet å kanske något på nedersta.. 😍🥰
    När har du BIM?
  • Syskonförsök

Oj så svagt men något är det!😍 jsg skulle tagit ett ultratidigt digitalt om jag var du för att verkligen få det bekräftat 🥰

• Miahl87
    Kawa81 skrev 2023-07-17 11:50:44 följande:
    Syns svagt på mittersta testet å kanske något på nedersta.. 😍🥰
    När har du BIM?
    Jag är inte riktigt säker, då jag bara haft en "riktig" mens sedan jag slutade med p-piller. Men enligt flo-appen som utgår från en genomsnittlig cykel ska bim vara på fredag tror jag. Så jag är väl bim-4 idag om jag räknar rätt, 10 dagar efter ägglossning iallafall. Det är jag stensäker på då jag alltid får ordentliga äl-smärtor när ägget släppt Flört
  • Alvedon83

Grattis!🤩
  • Syskonförsök

Hur går det???❤️❤️❤️

Barbrastreisand skrev 2023-07-17 10:44:49 följande:
    Jag funderar på om jag vågar testa idag😂  Hittade ett cb ealry i gömmorna och sparade morgonurin.. Är dock bara på äl+9, men brösten spänner som bara den och ska iväg några dagar nu och ville veta om jag kunde ta lite vin med gott samvete haha! 
Svar på tråden BIM Juli 2023