• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Hejvärldenhej

Alltså vaknade av magknip vid 05 och nu är det som en blandning av mensvärk och magknip långt ner i magen - någon som får så vid ägglossning? Har läst några säga att munkpeppar gjort att de känt av ägglossning mer... undra om det är detta

• cutepenguin
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-18 06:39:20 följande:

Alltså vaknade av magknip vid 05 och nu är det som en blandning av mensvärk och magknip långt ner i magen - någon som får så vid ägglossning? Har läst några säga att munkpeppar gjort att de känt av ägglossning mer... undra om det är detta

Jag känner min ägglossning väldigt väl. Och för mig känns det mer i själva äggstockarna, dvs mer på sidorna långt ner. Inte riktigt som mensvärk. Men det kan säkert vara olika hur man känner 😊👍🏼 

• Hejvärldenhej

Ja men då är det nog så, känns mer på sidorna som du säger, mensvärken är lite mer diffus. Så konstig känsla i kombination med intensivt ont i hela magen.Men nu mest bara på ena sidan.

Får tacka för ägglossning iaf då😅 may the count down begin 🤪

• Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-18 08:16:15 följande:

Några som testar idag?🥰🥰🥰

Jag har testat, äl + 10, negativt babyplan testa tidigt. Känner av mina vanlig pms-symptom så det är nog kört den här gången😕
  • Syskonförsök

Åh vad tråkigt ❤️ 

Alvedon83 skrev 2023-07-18 08:39:44 följande:
    Jag har testat, äl + 10, negativt babyplan testa tidigt. Känner av mina vanlig pms-symptom så det är nog kört den här gången😕
  • Alvedon83
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-18 07:06:02 följande:

Ja men då är det nog så, känns mer på sidorna som du säger, mensvärken är lite mer diffus. Så konstig känsla i kombination med intensivt ont i hela magen.Men nu mest bara på ena sidan.

Får tacka för ägglossning iaf då😅 may the count down begin 🤪

Härligt med ägglossning🤩
  • Sanlin90

Ff flytta tillbaka min äl så jag är helt säker på att den inte varit nu, känner endel i äggstockarna så hoppas jag kan få äl ändå
Svar på tråden BIM Juli 2023