BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Alltså vaknade av magknip vid 05 och nu är det som en blandning av mensvärk och magknip långt ner i magen - någon som får så vid ägglossning? Har läst några säga att munkpeppar gjort att de känt av ägglossning mer... undra om det är detta
Alltså vaknade av magknip vid 05 och nu är det som en blandning av mensvärk och magknip långt ner i magen - någon som får så vid ägglossning? Har läst några säga att munkpeppar gjort att de känt av ägglossning mer... undra om det är detta
Jag känner min ägglossning väldigt väl. Och för mig känns det mer i själva äggstockarna, dvs mer på sidorna långt ner. Inte riktigt som mensvärk. Men det kan säkert vara olika hur man känner 😊👍🏼
Ja men då är det nog så, känns mer på sidorna som du säger, mensvärken är lite mer diffus. Så konstig känsla i kombination med intensivt ont i hela magen.Men nu mest bara på ena sidan.
Får tacka för ägglossning iaf då😅 may the count down begin 🤪
Några som testar idag?🥰🥰🥰
Barbra - kan du testa på resan idag mån tro?!! Så spänd på ditt test!
Några som testar idag?🥰🥰🥰
Åh vad tråkigt ❤️
Ja men då är det nog så, känns mer på sidorna som du säger, mensvärken är lite mer diffus. Så konstig känsla i kombination med intensivt ont i hela magen.Men nu mest bara på ena sidan.
Får tacka för ägglossning iaf då😅 may the count down begin 🤪