BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Fler som testat Idag? Jag är äl+10 idag och negativt test så tror väl de är kört denna gång. Hade som tidigare skrivet inga förhoppningar eftersom vi fick till de så dåligt denna cykel men ändå trist!!
Fler som testat Idag? Jag är äl+10 idag och negativt test så tror väl de är kört denna gång. Hade som tidigare skrivet inga förhoppningar eftersom vi fick till de så dåligt denna cykel men ändå trist!!
Alltså, senast jag var gravid fick jag detta minimala plus på äl+12 så loppet är ju egentligen inte kört men de suger alltid att få ett negativt test i ansiktet🙈
(OBS bild från graviditet som blev missfall alltså, inte nu!)
vissa hade nog avfärdat Detta som negativt men var bekräftat med digitalt i samma urin så de lilla strecket var ett plus äl+12

Alltså, senast jag var gravid fick jag detta minimala plus på äl+12 så loppet är ju egentligen inte kört men de suger alltid att få ett negativt test i ansiktet🙈
(OBS bild från graviditet som blev missfall alltså, inte nu!)
vissa hade nog avfärdat Detta som negativt men var bekräftat med digitalt i samma urin så de lilla strecket var ett plus äl+12

Ja där var testet lite torkat istället! Den andra bilden var tagen inom tid
Någon fler som brukar få lite rosa på toapapperet ca 6-7 dagar efter ÄL? Jag fick det i juni och tänkte att det var en nidblödning men det var det inte. Igår fick jag lite rosa på papperet igen, men den här gången vågar jag inte hoppas på att det betyder något :(
Följer men skriver inte så mycket just nu, då jag bara är på äl+4 än? lång väntan kvar (:
Följer men skriver inte så mycket just nu, då jag bara är på äl+4 än? lång väntan kvar (: