BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ja men jag hoppas så jäkla hårt att de betyder något och inte bara är något som helt i onödan gett hopp! Kommer vara livrädd för att ta tempen imorgon men är så inställd på att tyvärr få låg temp, de har gått så många försök att en är så van att bli besviken nu!
Mensen kom idag, suck 🙁
meeen: grattis till alla som fått plus! så kul! Lycka till med allt.
jag hoppar vidare till BIM augusti tråden och hoppas på plus snart🥰
Fortfarande en spännande graf men inget plus på stickan. Endera fäste ägget sent om det är en graviditet eller så leker min kropp med mina känslor och den störtdyker imorgon eller söndag när mensen är beräknad.
äl+12 idag.
Sanlin; Har du kollat upp ditt prolaktinvärde någon gång? Ett högt värde kan ställa till det med menscykeln samt att det kommer mjölk från brösten. Det kan vara svårt att bli gravid när värdet är högt men det går ofta lätt att få ner värdet med medicin.
Syskonförsök, håller tummarna för er! 🤩
Sillana det kollades för ca 2 mån sen då låg det normalt.
Fortfarande en spännande graf men inget plus på stickan. Endera fäste ägget sent om det är en graviditet eller så leker min kropp med mina känslor och den störtdyker imorgon eller söndag när mensen är beräknad.
äl+12 idag.
Spännande! Håller tummarna så ☺️
Tack alla som håller tummar ❤️❤️❤️
Jag brukar vara expert på att bli skengravid men denna gång har jag inte hoppats på något förrän tempen blev väldigt hög från igår. Detta med anledning av att vi fick till de så dåligt denna gången att jag från start utgick från att de inte kommer bli något. Men det som står ut denna gång är att jag inte har min vanliga pms i form av finnar och dåligt humör. det andra med molvärk och lite ömmande bröst är något som kan vara en vanlig cykel likväl som när jag förr plussat så det är inget att gå på. Jag förbereder mig dock på besvikelse och temp dropp imorgon, känns inte som de ändå kan vara något när en inte plussat än.