BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Jag mådde så otroligt illa nu på morgonen och vi testade tillsammans, jag och sambon. Svagt plus på BabyPlan och min temp har varit en helt annan än i vanliga fall!
Jag har startat en BF April grupp för de som plussar hädanefter om man vill vara med
Jag mådde så otroligt illa nu på morgonen och vi testade tillsammans, jag och sambon. Svagt plus på BabyPlan och min temp har varit en helt annan än i vanliga fall!
Jag har startat en BF April grupp för de som plussar hädanefter om man vill vara med
Skrev för någon vecka sedan om konstiga kraftigare blödningar typ varannan vecka de senaste månaderna. Helt plötsligt slutade det komma och jag har testat några gånger efter BIM men alltid negativt, så önskade att mensen skulle komma så att cykeln startar om. Idag på BIM +12 blev det nedan. Eftersom mensen levt sitt egna liv får ni ta +12 med en stor nypa salt, för hade mellanblödning runt månadsskiftet juni/juli som ev kan vara sista mensen. Men visst ser det ut som positiv?
GuldKvinnan - Tack så mycket ❤️🙏🏻
Skogstjejen1 - ser absolut positivt ut 🤗
Tack, det hoppas jag också ❤️ Hade, vad jag tror, nidblödning igår. Kom lite brunt på pappret en gång när jag torkade, sen ingenting mer. Fortfarande ingen mens. Testar nog tidigast på fredag.
Så håller tummarna både för min och era andras skull att vi plussar!!
Wow!! Alla tummar hållna här 😍😍 och gratttis
själv kvar! Bim måndag 🙈 är på ÄL + 7! kommer nog testa första gången +9 klarar inte att hålla mig på semestern nu
jag är ju på resa, har köpt en pack med tre Clearblue. Två ultratidiga och en veckoindikator. I morgon är det äl+8 dvs för mig det som dom skriver ?6 dagar innan bim?.
hade ni kört? så kan jag spara mig till lördag sen med det andra om det är neg tänker jag. Har ju ett till! Och sen med vecko.
mvh otålig
jag är ju på resa, har köpt en pack med tre Clearblue. Två ultratidiga och en veckoindikator. I morgon är det äl+8 dvs för mig det som dom skriver ?6 dagar innan bim?.
hade ni kört? så kan jag spara mig till lördag sen med det andra om det är neg tänker jag. Har ju ett till! Och sen med vecko.
mvh otålig
Tror tyvärr min mens dök upp nu.. helvete. Men, första försöket efter MF så nya tag nästa månad. Var lite naiv och trodde det skulle gå på första försöket denna gång också..