• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Rödluvan93
    Janbo skrev 2023-07-26 10:41:59 följande:
    Vad spännande! Jag vill testa imorgon (har ett CB ultratidigt hemma) men sambon tycker vi väntar till typ bim+1 (vilket är på måndag..) Drömmer
    Ja vi har också planerat att ta ett ultra tidigt CB till helgen ihop när vi båda är lediga men har några testa tidigt från babyplan som jag så gärna vill tjuvtesta med imorgon 😂 får se om man får sig ett ryck imorgon bitti, skulle de inte visa något så litar jag ändå på digitala mer 😊
  • cutepenguin
    Janbo skrev 2023-07-26 10:08:09 följande:
    Cutepenguin - Var det mensen? Usch vad tråligt i så fall :(

Ja, tyvärr.. 😓 Fick missfall 24/6 så är knappt en månad sen. Så kanske är bra att det får gå en riktig mens emellan så kroppen återställer sig själv lite, åtminstone verkade min kropp tycka det var en bra idé 😅 Får hålla tummarna på kommande månad!

• Mololo
    Janbo skrev 2023-07-26 10:20:14 följande:
    Mololo - Hur vanligt är det egentligen att man testar pos innan bim? Det kan ju fortfarande vara pos! Jag är på äl+10 och vet inte när jag ska våga testa riktigt. 

Jag testade positivt innan bim förra gången jag var gravid, så jämför väl med det antar jag.. Men har känt mig så pms-ig senaste dagarna haha så räknar det som ett tecknen på att mensen kommer snart. Vill aldrig riktigt börja hoppas för då blir jag bara besviken sen antar jag. :) 

• Lina95

Har inte varit inne i tråden på några dagar, men har väntat på min mens som antingen kom den 8/7 o höll i sig i 5 dagar, men den va extremt sparsam för att va mens tycker jag, behövde inte använda skydd, bara lite ljusrosa flytningar eller brunt när jag torkat mig. Alla test jag tagit är negativa, tog ett senast idag men bara tagit baby plan. Jag är extremt trött, vill oftast sova på eftermiddagen typ, lite stickning i brösten ibland, men kan va inbillning också. Min mens har varit konstig sen jag tog ut spiralen, ska ta o ringa gyn o fråga om utredning kring pcos eftersom jag har så långa cyklar.

• GuldKvinnan

BIM idag och visst kom mensen? suck :( men jag har fortfarande ovanligt ont i äggstockarna (främst höger) och har fortfarande ont i brösten (främst höger här med). I vanliga fall brukar det gå över direkt men inte denna gång. Avvaktar någon dag till innan jag ger upp hoppet för denna gång (haha, herregud vad man (jag) håller på) 😀

• Rödluvan93

Jag tjuvtestade idag och vet inte vad jag ska tro? Aldrig ens sett ett andra streck bredvid kontrollstrecket innan även om de är väldigt svagt 😭❤️ alltid varit helt blankt såååå många gånger.

ÄL+11 idag.

• Sanlin90
    Rödluvan93 skrev 2023-07-27 07:38:24 följande:

Jag tjuvtestade idag och vet inte vad jag ska tro? Aldrig ens sett ett andra streck bredvid kontrollstrecket innan även om de är väldigt svagt 😭❤️ alltid varit helt blankt såååå många gånger.

ÄL+11 idag.

Helt klart positivt! Grattis!!
  • Janbo
    Rödluvan93 skrev 2023-07-27 07:38:24 följande:

ÄL+11 idag.

Åh grattis!! 🥰

• Rödluvan93

Åh tack!! Vågar inte ta ut för mycket i förskott än då vi försökt så länge men i helgen ska jag o sambo i alla fall ta ett ultra tidigt digitalt ihop 🥰❤️

Svar på tråden BIM Juli 2023