BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Godmorgon! Bara en liten dipp idag men tycker helt plötsligt det känns i hela kroppen som om mensen är på ingång. tog ett test bara för att men det var negativt så nu inväntar jag mensen imorgon. Konstigt med en så spännande graf som inte verkar betyda något! Lite lurad men tack och lov trodde jag aldrig riktigt på det så inte så sänkt som en kunnat bli annars!
hur går det för alla andra? Några som testar idag?
Jag är på ÄL + 8 idag. Har BIM imorgon (eventuellt måndag) då jag har kort lutealfas. Så dyker inte mensen upp innan tisdag är det ett gott tecken, känns inte som jag behöver testa innan utan tänker att jag testar tidigast ÄL + 14 om inte mensen dykt upp. 🥰
Har OTROLIGT ömma bröst. Fick det i samband med ÄL, men är så mycket mer ömma än vad dom brukar.. och det blir inte bättre, snarare blir de mer och mer ömma varje dag.
ÄL+9 idag och mitt test var så negativt det bara kunde bli!
Godmorgon! Bara en liten dipp idag men tycker helt plötsligt det känns i hela kroppen som om mensen är på ingång. tog ett test bara för att men det var negativt så nu inväntar jag mensen imorgon. Konstigt med en så spännande graf som inte verkar betyda något! Lite lurad men tack och lov trodde jag aldrig riktigt på det så inte så sänkt som en kunnat bli annars!
hur går det för alla andra? Några som testar idag?
Ja, väldigt! Men måste ju vara kört nu äl+13. Bara konstigt grafen fick för sig att gå upp i slutet! Aldrig hänt förut förutom när jag plussat
Min mage värker så mensen är precis runt hörnet enligt planerat!
MEN HÖRRNI! I ett desperat försök så vill jag ha era tips på vad som ökar chanserna till ett plus (som egentligen inte ska vara avgörande men låt mig drömma;))
Folsyra, B och D-vitamin . VAD MER? VAD GJORDE NI ANNORLUNDA NÄR NI PLUSSADE?
MEN HÖRRNI! I ett desperat försök så vill jag ha era tips på vad som ökar chanserna till ett plus (som egentligen inte ska vara avgörande men låt mig drömma;))