• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Sally101
    syskonförsök jag håller alla tummar och tår för dig! Här är det också en spännande kurva med illamående runt middagstid två dagar i rad nu och ömma bröst samt "mensvärk". Igår högg det till lite som en lätt blixt några gånger under morgonkvisten i "tjejmagen" lite till höger. hoppas hoppas verkligen även om vi "bara" försökt förra och denna cykeln {#emotions_dlg.flower}

Testade som en tok förra månaden, gravtester alltså. Denna månad ska både jag och sambo kolla tillsammans tidigast nästa lördag, har kunnat hålla mig hittills TystSkrattande

• GuldKvinnan

Jag är ÄL+9 och har som vanligt ont i brösten, men ändå på ett lite annorlunda sätt, känner av äggstockarna (särskilt den högra) mer än vanligt och har ingen aptit, inte sugen på det jag vanligtvis älskar och tycker inte heller att saker smakar likadant som förut. Hade en liten rosa blödning för några dagar sedan. Kroppen har dock lurat mig många gånger förr... BIM på onsdag! 

• Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-07-21 16:31:44 följande:
    syskonförsök jag håller alla tummar och tår för dig! Här är det också en spännande kurva med illamående runt middagstid två dagar i rad nu och ömma bröst samt "mensvärk". Igår högg det till lite som en lätt blixt några gånger under morgonkvisten i "tjejmagen" lite till höger. hoppas hoppas verkligen även om vi "bara" försökt förra och denna cykeln {#emotions_dlg.flower}

Testade som en tok förra månaden, gravtester alltså. Denna månad ska både jag och sambo kolla tillsammans tidigast nästa lördag, har kunnat hålla mig hittills TystSkrattande
    Duktigt att låta bli att testa, den taktiken ska jag köra med nästa gång, så trist att glo på negativa tester. Hoppas det blir plus för er🤩
  • Hejvärldenhej

Ooo verkligen spännande kurvor hörni!
    Själv fick jag precis bekräftad ägglossning. Intressant nu med min nya mätmetod hur den beter sig jämfört med BBT 

Det störiga är ju att min väntan är medans jag är i Italien 🙃. Hur gör ni andra med alkohol, tror nåt glas vin här och där för mig tills det verkligen närmar sig eventuellt fäst ägg

• Syskonförsök

Jag dricker och äter som vanligt till ett eventuellt plus på stickan :) men jag har 14 försök i bagaget ;)

Hejvärldenhej skrev 2023-07-21 17:49:45 följande:

Själv fick jag precis bekräftad ägglossning. Intressant nu med min nya mätmetod hur den beter sig jämfört med BBT 

Det störiga är ju att min väntan är medans jag är i Italien 🙃. Hur gör ni andra med alkohol, tror nåt glas vin här och där för mig tills det verkligen närmar sig eventuellt fäst ägg

• Syskonförsök

Tack!! Håller tummarna för dig med! jag kan inte med mig att inte testa? blivit helt beroende under alla försök! Galet! 

Sally101 skrev 2023-07-21 16:31:44 följande:

• Syskonförsök

Låter lovande, håller tummarna!

GuldKvinnan skrev 2023-07-21 17:07:24 följande:

Jag är ÄL+9 och har som vanligt ont i brösten, men ändå på ett lite annorlunda sätt, känner av äggstockarna (särskilt den högra) mer än vanligt och har ingen aptit, inte sugen på det jag vanligtvis älskar och tycker inte heller att saker smakar likadant som förut. Hade en liten rosa blödning för några dagar sedan. Kroppen har dock lurat mig många gånger förr... BIM på onsdag! 

• Embarazada

Angående alkohol så slutar jag helt med det direkt jag fått ett positivt ägglossningstest. Jag törs inte riskera något då vi hittills är på försök nr 13 så vill verkligen maxa våra chanser 😅
  • Mololo

jag äter och dricker som vanligt under väntan. Skulle det ta över ett år att få ett plus igen, så känns det segt att liksom pausa från sånt så himla länge, liksom vardagslyxen. Men jag dricker ju alltid med måtta och egentligen inte särskilt ofta. Men såhär under sommaren kanske man unnar sig lite mer än på vinterhalvåret.
  • Hejvärldenhej

Tack för input ❤️ i början så slutade vi med allt allt och känner att för tillfället vet jag inte om det hjälper eller stjälper. Får bli lite lagom helt enkelt denna gång. Så ser jag om det blir cold turkey nästa gång.

Håller tummarna för höga temperaturer och positiva stickor i morgon🙏💝

Svar på tråden BIM Juli 2023