BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Jag är ÄL+9 och har som vanligt ont i brösten, men ändå på ett lite annorlunda sätt, känner av äggstockarna (särskilt den högra) mer än vanligt och har ingen aptit, inte sugen på det jag vanligtvis älskar och tycker inte heller att saker smakar likadant som förut. Hade en liten rosa blödning för några dagar sedan. Kroppen har dock lurat mig många gånger förr... BIM på onsdag!
Ooo verkligen spännande kurvor hörni!
Själv fick jag precis bekräftad ägglossning. Intressant nu med min nya mätmetod hur den beter sig jämfört med BBT
Det störiga är ju att min väntan är medans jag är i Italien 🙃. Hur gör ni andra med alkohol, tror nåt glas vin här och där för mig tills det verkligen närmar sig eventuellt fäst ägg
Jag dricker och äter som vanligt till ett eventuellt plus på stickan :) men jag har 14 försök i bagaget ;)
Själv fick jag precis bekräftad ägglossning. Intressant nu med min nya mätmetod hur den beter sig jämfört med BBT
Det störiga är ju att min väntan är medans jag är i Italien 🙃. Hur gör ni andra med alkohol, tror nåt glas vin här och där för mig tills det verkligen närmar sig eventuellt fäst ägg
Tack!! Håller tummarna för dig med! jag kan inte med mig att inte testa? blivit helt beroende under alla försök! Galet!
Låter lovande, håller tummarna!
Jag är ÄL+9 och har som vanligt ont i brösten, men ändå på ett lite annorlunda sätt, känner av äggstockarna (särskilt den högra) mer än vanligt och har ingen aptit, inte sugen på det jag vanligtvis älskar och tycker inte heller att saker smakar likadant som förut. Hade en liten rosa blödning för några dagar sedan. Kroppen har dock lurat mig många gånger förr... BIM på onsdag!
Tack för input ❤️ i början så slutade vi med allt allt och känner att för tillfället vet jag inte om det hjälper eller stjälper. Får bli lite lagom helt enkelt denna gång. Så ser jag om det blir cold turkey nästa gång.
Håller tummarna för höga temperaturer och positiva stickor i morgon🙏💝