• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Alvedon83

Nu var jag tvungen att gräva upp testet från igår, såhär ser det ut idag. Det är ju något fel med det jag tog idag, färgen ska ju inte se ut sådär.

• Sanlin90

Någon som vet om vanliga babyplan har lika mycket spök som early? Jag tog ett av varje och ser svagt på båda dock svarare på det vanliga, lägger in bilder men vet inte om det syns på dom
  • Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-07-19 19:11:12 följande:
    Någon som vet om vanliga babyplan har lika mycket spök som early? Jag tog ett av varje och ser svagt på båda dock svarare på det vanliga, lägger in bilder men vet inte om det syns på dom
    Jag upplever att båda sorterna har det där gråa strecket
  • Syskonförsök

Alltså tips är verkligen att kolla på testet innan du dippat det. De är väldigt framträdande grått streck en ser 

Sanlin90 skrev 2023-07-19 19:22:04 följande:

Typiskt :/

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-19 19:28:31 följande:

Alltså tips är verkligen att kolla på testet innan du dippat det. De är väldigt framträdande grått streck en ser 

Jag har sett det innan på vissa early men aldrig på dom vanliga
  • Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-07-19 19:51:43 följande:
    Jag har sett det innan på vissa early men aldrig på dom vanliga
    Tyvärr är de samma skit Obestämd
  • Sanlin90
    Embarazada skrev 2023-07-19 20:04:04 följande:
    Tyvärr är de samma skit Obestämd
    Surt värre!
  • Sanlin90

Jag har varit så yr idag typ får blodtrycksfall och har haft mild molande värk, tempen blev betydligt högre än innan med så önsketänkte att det va bra haha

• Alvedon83

Vilka tester tycker ni är bäst? Jag köper oftast Clearblue vanliga men senaste tiden har det mest blivit babyplan pga billigt storpack. 

Svar på tråden BIM Juli 2023