• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Syskonförsök

Nä, jag har alltid sett tidigast dag 10 efter ägglossning och senast dag 12. men har ingen förhoppning denna gång för fick till de så dåligt för första gången någonsin.

Alvedon83 skrev 2023-07-18 12:17:06 följande:
    Har du testat nåt?
  • Embarazada
    Alvedon83 skrev 2023-07-18 11:42:47 följande:
    Känns väldigt tråkigt, sjätte försöket😓

Förstår att det känns tungt Hjärta Man blir så besviken varje gång det inte går :(

Är själv inne på försök nr 13.

• Barbrastreisand

Tog ett testa tidigt digitalt på äl+10 som var negativt. Så mitt diffusa streck igår var spök såklart.. Blir att försöka en omgång till innan spolning av äggledaren. Håller tummarna för alla er andra!🌸

• Ängsklocka

Hej! Har läst men inte kommit mig för att skriva men vill nån kolla på bilderna vore jag tacksam. 🥰 Blev fundersam på om jag verkligen ser ett streck eller skuggan av det eller om jag stirrat fram det. Äl +9/10 inom tiden 10 min

• Alvedon83
    Barbrastreisand skrev 2023-07-18 12:40:32 följande:

Tog ett testa tidigt digitalt på äl+10 som var negativt. Så mitt diffusa streck igår var spök såklart.. Blir att försöka en omgång till innan spolning av äggledaren. Håller tummarna för alla er andra!🌸

Beklagar😓
  • Alvedon83
    Ängsklocka skrev 2023-07-18 12:42:06 följande:

Hej! Har läst men inte kommit mig för att skriva men vill nån kolla på bilderna vore jag tacksam. 🥰 Blev fundersam på om jag verkligen ser ett streck eller skuggan av det eller om jag stirrat fram det. Äl +9/10 inom tiden 10 min

Nåt litet går att ana, håller tummarna! Dom där testen är ju gjorda för att tas lite senare så kanske inte konstigt om det är svagt.
  • Syskonförsök

Jag skulle säga negativt men de blir ju sämre kvalitet här så inte säkert det du ser i verklighrten syns på bild!

Ängsklocka skrev 2023-07-18 12:42:06 följande:

• Syskonförsök

Men neeej!!!! Fan ❤️ kram

Barbrastreisand skrev 2023-07-18 12:40:32 följande:

• babybel95

Ingen mens i sikte än här. Men huvudvärk och dålig mage, mina två största mens-symtom så antar att det är bara att invänta mensen. Känns som hela min dag går ut på att vänta på mensen idag 🙄 vågar inte ta test heller för orkar inte bli besviken just nu 

Svar på tråden BIM Juli 2023