BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Nä, jag har alltid sett tidigast dag 10 efter ägglossning och senast dag 12. men har ingen förhoppning denna gång för fick till de så dåligt för första gången någonsin.
Förstår att det känns tungt Man blir så besviken varje gång det inte går :(
Är själv inne på försök nr 13.
Tog ett testa tidigt digitalt på äl+10 som var negativt. Så mitt diffusa streck igår var spök såklart.. Blir att försöka en omgång till innan spolning av äggledaren. Håller tummarna för alla er andra!🌸
Hej! Har läst men inte kommit mig för att skriva men vill nån kolla på bilderna vore jag tacksam. 🥰 Blev fundersam på om jag verkligen ser ett streck eller skuggan av det eller om jag stirrat fram det. Äl +9/10 inom tiden 10 min
Tog ett testa tidigt digitalt på äl+10 som var negativt. Så mitt diffusa streck igår var spök såklart.. Blir att försöka en omgång till innan spolning av äggledaren. Håller tummarna för alla er andra!🌸
Hej! Har läst men inte kommit mig för att skriva men vill nån kolla på bilderna vore jag tacksam. 🥰 Blev fundersam på om jag verkligen ser ett streck eller skuggan av det eller om jag stirrat fram det. Äl +9/10 inom tiden 10 min
Jag skulle säga negativt men de blir ju sämre kvalitet här så inte säkert det du ser i verklighrten syns på bild!
Men neeej!!!! Fan ❤️ kram
Ingen mens i sikte än här. Men huvudvärk och dålig mage, mina två största mens-symtom så antar att det är bara att invänta mensen. Känns som hela min dag går ut på att vänta på mensen idag 🙄 vågar inte ta test heller för orkar inte bli besviken just nu
gick inte att citera men tack Syskonförsök och Alvedon83 för svar!