• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Sanlin90

Vet inte vad som händer, mina bröst spänner och småvärker och jag vaknade av att jag hade så jääääkla ont i msgen och fick springa på toa efter tempen, minns inte hur magen brukar va vid mens men när jag va gravid hade jag urkass mage med ?diarrékramper? varje dag länge. 
  • Syskonförsök

När tog du ett test senast? Vid mens brukar en få lös mage också. 

Sanlin90 skrev 2023-07-17 08:10:58 följande:
    Vet inte vad som händer, mina bröst spänner och småvärker och jag vaknade av att jag hade så jääääkla ont i msgen och fick springa på toa efter tempen, minns inte hur magen brukar va vid mens men när jag va gravid hade jag urkass mage med ?diarrékramper? varje dag länge. 
  • babybel95
    Sanlin90 skrev 2023-07-17 08:10:58 följande:
    Mitt största tecken på mens är just lös mage. När jag blev gravid med sonen blev jag tvärtom hård i magen. Men det kan förstås vara olika. Nör testade du senast?
  • Sanlin90
    babybel95 skrev 2023-07-17 08:29:28 följande:
    Mitt största tecken på mens är just lös mage. När jag blev gravid med sonen blev jag tvärtom hård i magen. Men det kan förstås vara olika. Nör testade du senast?
    Nu, tyckte mig ana något som vanligt men det är nog bara önsketänkande om spökstreck, dom har ju inte stämt hittils!

jag va jättekös i magen intyp 5 dagar innan jag plusade sist sen va det så hela graviditeten
  • Hejvärldenhej

Håller tummarna!!

Syskonförsök: sa du att du åt Munkpeppar tills NC bekräftar ÄL? Fick maximal på CD ÄL-test igår kväll, så ÄL under detta dygnet tror jag. Funderar på om jag ska fortsätta med MP tills bekräftat?

• Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-07-17 08:48:53 följande:
    Nu, tyckte mig ana något som vanligt men det är nog bara önsketänkande om spökstreck, dom har ju inte stämt hittils!

jag va jättekös i magen intyp 5 dagar innan jag plusade sist sen va det så hela graviditeten
    Var det ett sånt där grått streck på babyplan? 
  • Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-07-17 10:08:19 följande:
    Var det ett sånt där grått streck på babyplan? 
    Ja det v anliga gråa som alltid blir :(
  • Syskonförsök

De är ingen fara alls att äta till du ser du haft ägglossning, de är när en är gravid en inte ska äta de där:)

Hejvärldenhej skrev 2023-07-17 09:41:31 följande:

Håller tummarna!!

Syskonförsök: sa du att du åt Munkpeppar tills NC bekräftar ÄL? Fick maximal på CD ÄL-test igår kväll, så ÄL under detta dygnet tror jag. Funderar på om jag ska fortsätta med MP tills bekräftat?

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-07-17 07:52:22 följande:

Fler som testar idag?😍 är bara äl+8 så lite tidigt här än!

Jag funderar på om jag vågar testa idag😂  Hittade ett cb ealry i gömmorna och sparade morgonurin.. Är dock bara på äl+9, men brösten spänner som bara den och ska iväg några dagar nu och ville veta om jag kunde ta lite vin med gott samvete haha! 
Svar på tråden BIM Juli 2023